سمنان؛

مرحله چهارم مسابقات آزاد تنیس بانوان مناطق پنجگانه کشور در سمنان امروزبه کار خود پایان خواهد داد

اکرم کامیاب سرداور اظهار داشت : این مسابقات که ازروز یکشنبه 23شهریور ماه در زمین تنیس مجموعه ورزشی تختی آغاز شده و 25 تنیسور از 9 استان کشور حضور دارند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان : اکرم کامیاب سرداور این مسابقات ضمن بالا بودن سطح مسابقات و آمادگی اعضای تیم اظهار داشت : این مسابقات که ازروز یکشنبه 23شهریور ماه در زمین تنیس مجموعه ورزشی تختی آغاز شده و 25 تنیسور از 9 استان کشور حضور دارند .


وی میزبانی استان سمنان را مناسب ارزیابی کرد و گفت : تنیسور های استان های مازندران، گیلان، البرز، خوزستان، گلستان، تهران، قزوین، سمنان و فارس مهمان استان سمنان در این دوره از مسلبقات بودند.

کامیاب با اعلام اینکه مسابقات نهایی این دوره در بعد از ظهر امروز به کار خود پایان خواهد داد تصریح کرد : در مسابقات نیمه نهایی تنیسور های تیم البرز و تهران و همچنین بازیکنان تیم های مازندران و گیلان به مصاف هم رفتند که الهام پوستی از تیم البرز با نتیجه 6بر4 و 7بر5 برتیم تهران غلبه کرد و فاطمه باقر زاده از گیلان نیز توانست با نتیجه 6بر 1 و 6 بر 4 پیروز زمین مسابقات تنیس در مقابل حریف خود از مازندران شود.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.