جلالی: با تمام احساس خود پرسپولیس را شکست می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: مقابل پرسپولیس با تمام توان و احساس خود برای شکست حریف بازی می‌کنیم.

جلالی: با تمام احساس خود پرسپولیس را شکست می‌دهیم
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس اظهار کرد: برای این بازی احساس خاصی داشته ومیدانیم دیدار مقابل پرسپولیس از آن بازیهایی است که می‌توانیم بهتر دیده شویم.

وی افزود: با جمع‌کردن اطلاعات فنی از تیم فوتبال پرسپولیس و استفاده از آنها سعی می‌کنیم با تمام توان خود برای شکسا پرسپولیس وارد زمین شویم.

جلالی درباره‌ی غایبین تیم سایپا برای دیدار مقابل پرسپولیس بیان کرد: وحید اسماعیل بیگی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد اما خوشبختانه به غیر از این بازیکن غایب دیگری نداریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص استفاده از جواد نکونام در این دیدار گفت: این موضوع فردا معلوم می‌شود.نکونام نیاز به حضور بیشتری در ترکیب سایپا دارد اما برای استفاده از این بازیکن باید تا فردا صبر کرده و عجله نداشته باشیم.

جلالی در رابطه با میانگین سنی تیم سایپا اظهار کرد: میانگین سنی ما بالا نیست. سایپا از فصل گذشته از فصول رو به جوانگرایی آورده و اکنون با جذب چند بازیکن با تجربه خود را تقویت کرده است. درست نیست بدون در نظر گرفتن جوانگرایی سالهای گذشته به میانگین سنی بالای سایپا در این فصل اشاره کرد.همه جوانان سایپا را برای این فصل حفظ کرده‌ایم. محمد سلطانی‌مهر و علی‌قلیزاده نیز این فصل به تیم ما اضافه شدند.

وی افزود: فصل گذشته در جلساتی که برای تغییر نسل فوتبال ایران با مسئولان سازمان لیگ انجام دادیم پیشنهاد کردم دو بازیکن جوان به نیمکت تیم‌ها اضافه شود ولی تا کنون این موضوع در دستور کار سازمان لیگ قرار نگرفته است.

جلالی درباره‌ی انتشار مبلغ قرارداد تیم‌ها از سوی سازمان لیگ بیان کرد: این اقدام انجام شده و باید بازخورد آن را دید. باید ببینیم جامعه روی انتشار مبلغ قراردادها چه واکنشی نشان می‌دهد به نظر من تمام مبلغ تمام قراردادها به صورت کامل پرداخت نمی‌شود. حدود 20 درصد قراردادها به بازکنان می‌رسد 6 درصد حق عضویت سازمان لیگ و مقداری از این مبلغ مالیات قراردادهاست و بخش زیادی از  آن صرف حواشی بازیکنان می‌شود.

وی درباره‌ی ترک نشست‌های خبری فرهاد پورغلامی مربی تیم سایپا گفت: کار خوبی نیست که مربی ما در نشست خبری حاضر می‌شود و شما نشست را ترک می‌کنید. این اقدام روی مربی سایپا تاثیر منفی می‌گذارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سایپا ، پرسپولیس ، جلالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار