زنجان؛

پيوست اجتماعي لازمه اجراي مأموريت هاي پليسي

فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: امروز در مجموعه پليس هيچ عملياتي، اجرايي نمي شود مگر اينكه داراي پيوست اجتماعي باشد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگارا ن از زنجان ؛به نقل از روابط عمومی ،سردار " عليرضا صالحي " در بازديد از روزنامه" مردم نو"، گفت: رسانه ها تاثير معناداري بر تصوير كلي جرم و احساس امنيت در جامعه داشته و نقش اساسي در تامين و حفظ امنيت اجتماعي ايفا مي كنند.

فرمانده انتظامي استان زنجان افزود: رسانه ها عامل كليدي انتشار اطلاعات در نظام هاي اجتماعي بوده و تاثير قدرتمندي بر رفتار و هنجارهاي اجتماعي دارند.

وي با اعلام اينكه، رسانه اي موفق است كه در نزد مردم هم مقبول و هم محبوب باشد، گفت: هرچقدر رسانه ها از رسالت خود كه همانا آگاهي بخشي، عدالت خواهي و بيان حقايق و ... است، دور باشند به همان ميزان از محبوبيت و مقبوليت آنان كاسته مي شود.

صالحي با تاكيد بر اينكه رسانه ها مي توانند با اميد آفريني، اصلي ترين نقش را در ارتقا احساس امنيت مردم ايفاء كنند، اظهارکرد: روزنامه ها مي توانند با تقويت رسالت خود به يكي از ارگان هاي فرهنگي، كه نقش اساسي آنان ارتقا امنيت و امنيت آفريني است، تبديل شوند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه رسانه ها پل ارتباطي پليس و مردم هستند، خاطر نشان كرد: تلاش مي کنيم از ظرفيت رسانه ها براي ارتقا احساس امنيت، دانش اجتماعي و مهارت افزايي اقشار مختلف جامعه و مردم در زمينه پيشگيري از جرائم و ناهنجاري ها استفاده كنيم.

صالحي با بيان اينكه مردم ما قدر شناس هستند، گفت : بايد از طريق رسانه ها، تلاش هاي شبانه روزي پليس و خدمتگزاران نظام اسلامي در ايجاد و حفظ امنيت به مردم منتقل شود.

اين مقام ارشد انتظامي توليد خبر را هنر دانست وافزود: آگاه سازي رسانه اي در حوزه امنيت اجتماعي، بايد با توجه به افزايش و گسترش مداوم اطلاعات در حوزه پيشگيري از عوامل خطرزا و تهديد كننده امنيت و احساس امنيت، باشد.

صالحي با اشاره به اينكه رسانه ها مي توانند با گسترش اطلاعات در حوزه پيشگيري از جرائم، امنيت و احساس امنيت را ارتقا دهند، گفت: ارتقا امنيت و احساس امنيت، نيازمند حضور نظام مند رسانه ها در حوزه پيشگيري از جرائم است.

فرماندهي انتظامي استان زنجان ادامه داد: از انتشار اخبار و اطلاعات در حوزه پيشگيري از جرائم و تامين و حفظ امنيت اجتماعي حمايت مي کند؛ امروز در مجموعه پليس هيچ عملياتي، اجرايي نمي شود مگر اينكه داراي پيوست اجتماعي باشد

انتهای پیام/ز

برچسب ها: پیوست ، اجتماعی ، پلیس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.