مدیر آموزش و پرورش بابل خبر داد

آغاز به‌کار بزرگ‌ترین پروژه خیرساز در بابل

مدیر آموزش و پرورش بابل گفت: بزرگ‌ترین پروژه خیرساز آموزش و پرورش این شهرستان عملیاتی شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،همت احمدی اظهار کرد: بزرگ‌ترین پروژه خیرساز شهرستان بابل واقع در میدان حمزه‌کلا به نام مجتمع آموزشی خیر مدرسه‌ساز محمداسماعیل فاطری در زمینی به مساحت 6 هزار و 200 مترمربع و با زیربنا چهار هزار و 600 مترمربع با هزینه 12 میلیارد تومان که تماما توسط خیر هزینه می‌شود در مرحله اجرای فونداسیون است.

وی افزود: این پروژه آموزشی شامل تامین ساختمان آموزشی و اداری، سالن ورزشی، سالن اجتماعات و کلاس هوشمند است.

مدیر آموزش و پرورش بابل تصریح کرد: علاوه بر این پروژه این خیر قصد احداث یک ساختمان سه طبقه در زمینی به مساحت 180 مترمربع  که خود احداث کردند برای بهره‌برداری کانون بازنشستگان فرهنگی این شهرستان دارد که در مرحله اخذ پروانه و مجوزهای لازم است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مراسم کلنگ‌زنی دو مدرسه به نام‌های مرحوم میرحسن حسن‌پور در روستای اسب شورپی در زمینی به مساحت 300 مترمربع با زیربنا 700 متر مربع توسط خیر ابوالقاسم حسن‌پور فرزند مرحوم حسن‌پور تجدید بنا می‌شود.

احمدی ادامه داد: مدرسه 6 کلاسه شهید کلانتری در روستای درزیکلای نصیرایی که به‌زودی توسط خیر سید مقیم مقیمی به نام پدر مرحوم خود احداث بنا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه شهرستان بابل دارای 26 پروژه نیمه‌کاره عمرانی در حوزه آموزش و پرورش شهرستان بابل است، اظهار کرد: این پروژه‌ها در بخش آموزشی، فرهنگی، ورزشی، فنی و حرفه‌ای و اداری است.

وی در پایان گفت: از این 26 پروژه 12 پروژه خیرساز بوده که باید با مشارکت دولت و خیران انجام می‌شد که تعهد خیران انجام شد اما هنوز دولت به تعهد خود عمل نکرده است.


منبع: فارس
انتهای پیام/
برچسب ها: مدرسه ، خیرساز ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار