بازدید ناظران AFC از ورزشگاه‌های میزبان مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا در تبریز

ناظران مسابقات فوتبال مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا از ورزشگاه‌های یادگار امام (ره) و گسترش فولاد تبریز بازدید کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،ناظران مسابقات فوتبال گروه E مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا، بعد از ظهر امروز از امکانات ورزشگاه یادگار امام (ره) و استادیوم اختصاصی گسترش فولاد بعنوان دو ورزشگاه میزبان این رقابت‌ها بازدید کردند.

منعم عیسی‌فخوری از اردن و سیرامانیان ماریچکام از کشور مالزی بعنوان ناظران برگزاری رقابت‌ها و ترلوچام سینگ از مالزی در سمت ناظر پزشکی، طی این بازدید، امکانات فنی و پزشکی این ورزشگاه‌ها را بررسی نموده و نکات مدنظر برای فراهم‌سازی زمینه‌های لازم جهت برگزاری مناسب مسابقات را یادآور شدند.

بررسی اتاق خبرنگاران، اتاق کمک‌های اولیه و ضد دوپینگ، دفتر رسانه‌ها و چمن ورزشگاه‌ها از آیتم‌های مهم ناظران AFC  در این بازدید بود.

در این بازدید، ناظران مسابقات از شرایط و سطح امکانات ورزشگاه‌ها ابراز رضایت کردند. ناظران مسابقات گروه E مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا از امکانات باشگاه گسترش فولاد تبریز به عنوان میزبان برگزاری این رقابت‌ها تمجید کرده و پیشگامی گسترش فولاد در امر توسعه زیرساختی فوتبال را عاملی برای موفقیت فوتبال ایران دانست.

لازم به یادآوری ست، رقابت‌های مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه E ، با حضور تیم‌های تیم‌های ایران، لبنان ، هند و بحرین از روز چهارشنبه به مدت چهار روز، به میزبانی باشگاه گسترش فولاد تبریز برگزار می‌شود.


منبع :فارس

انتهای پیام/

       

برچسب ها: فوتبال ، قهرمانی ، ورزشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.