رشت؛

معرفی برترین تکواندوکاران خردسال گیلانی

رقابت های تکواندو قهرمانی خردسالان استان گیلان با معرفی نفرات برتر در رودبار پایان یافت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرپرست روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان با اعلام این خبر گفت : تکواندوکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت های یکروزه ، در 10 وزن و در شهرستان رودبار با هم به رقابت پرداختند .

سعید علی پور با بیان اینکه در این دوره از رقابت ها ، زبده ترین تکواندوکاران رده سنی خردسالان از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند ، اظهار داشت : در پایان این رقابت ها ، احسان علی نژاد ، محمدجواد عیوضی و مهراب ابراهیم زاده از رشت ، کیارش گوهری از شفت و امین رضازاده از سیاهکل در اوزان مختلف با غلبه برابر رقبای خود عنوان قهرمانی را کسب کردند .

وی افزود : مهدی راحت طلب ، امیرعلی نصیری و امیرحسین جوزایی همگی از رشت ، امیرحسین جهاندیده و حسین آراسته هر دو از آستانه اشرفیه نیز موفق شدند در اوزان مختلف حریفان خود را شکست دهند و به مقام قهرمانی دست یابند .

سرپرست روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان همچنین اعلام کرد : امیرعلی نصیری از رشت به عنوان فنی ترین بازیکن و شاهین غضنفرزاده از رودبار به عنوان بااخلاق ترین ورزشکار مسابقات تکواندوی قهرمانی خردسالان گیلان انتخاب شدند .

در پایان از سوی مسوولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات برتر اوزان مختلف مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان گیلان ، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.



 انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.