اصفهان؛

افتتاح ۱۰ طرح عمرانی در شاهین شهر

۱۰ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ ميليارد ريال با حضور رسول زرگرپور در شهرستان شاهين شهر و ميمه افتتاح و به بهره برداری رسيد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ در مراسم افتتاح چندين طرح عمراني در شهرستان شاهين شهر و ميمه؛ ضمن اداي احترام به مقام شامخ شهداي اين شهرستان و خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران، گفت: شاهين شهر مهد علم و دانش، ‌فرهنگ و تلاش و كوشش است.

استاندار اصفهان با بيان اينكه اين پروژه ها بايد در هفته ي دولت به بهره برداري مي رسيد، افزود: به دليل ترافيك ديپلماتيك و سفر هيات هاي خارجي در چند هفته ي گذشته افتتاح و بهره برداري از اين پروژه ها به امروز موكول شد.

وي با بيان اينكه اقوام مختلف در شهرستان شاهين شهر در كمال صفا و آرمش با هم زندگي مي كنند، افزود: شاهين شهر، ايران كوچك است و شهرداري و دستگاه هاي دولتي در اين شهرستان به خوبي فعاليت مي كنند ولي تا جايي كه در شان مردم باشد فاصله داريم و همه بايد دست در دست هم دهند تا به آنچه كه شايسته ي مردم است دست يابيم.

زرگرپور از برگزاري جلسه ي ويژه اي در دو هفته ي آينده براي بررسي مشكلات اين شهرستان خبر داد و گفت: اين جلسه با حضور مسئولين استاني و شهرستاني تشكيل خواهد شد. 

رسول زرگرپور در ادامه به دستاوردهاي دولت تدبير و اميد در طول دو سال خدمت اشاره كرد و افزود: رئيس جمهور در طول اين مدت به شعارها و وعده هاي انتخاباتي خود پايبند بود و تا جايي كه امكان داشت توانست به وعده هاي خود عمل كند.
وي آرامش و ثبات را از مهمترين دستاوردهاي اين دولت برشمرد و اظهارداشت‌: با توجه به ناآرامي هاي منطقه به بركت امام زمان(عج)، منويات رهبرانقلاب و سياست هاي دولت تدبير و اميد ثبات و آرامش در كشور برقرار است.

استاندار اصفهان افزود: گرچه مخالفين برنامه هايي براي برهم زدن اين آرامش دارند ولي به لطف خدا اين امنيت در كشور حاكم است و اميدواريم كه مستدام باشد مخصوصا امسال كه با برگزاري انتخابات كشور نيازمند آرامش است.
مدير ارشد استان كاهش نرخ تورم از ۴۵ درصد به ۱۴ درصد را از ديگر اقدامات دولت برشمرد و افزود: دولت سعي دارد اين تورم را تك رقمي كند.

وي با بيان اينكه دولت كشور را در ركود كامل تحويل گرفت، اظهارداشت: طليعه هاي خارج شدن از ركود و حركت به سوي رونق در كشور و استان مشاهده مي شود.

رسول زرگرپور طرح تحول سلامت اشاره كرد و افزود: در سال گذشته ۲۵۰ ميليارد تومان براي اجراي اين پروژه به استان تزريق شد.
زرگرپور يكي از مهمترين اقدامات دولت را حل مسائل ۵+۱ و توافق هسته اي برشمرد و گفت: توافق هسته اي ايران باعث عزت اسلام و مسلمانان و مردم ايران شد.

استاندار اصفهان با بيان اينكه اين كار بزرگ مورد تحسين رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، گفت: توافق هسته اي كار بسيار عظيمي بود و نمي توان به اين كار اعتراض نمود چرا كه باعث مي شود موانع توسعه ي كشور برداشته شود و بايد قدردان اين اقدامات كه توسط دولت و ملت انجام شده است، باشيم.

استاندار اصفهان با بيان اينكه خزانه ي دولت و سيلوها و آب پشت سد در زمان تحويل دولت خالي بود، اظهارداشت: خوشبختانه امروز ۴۰۰ هزار تن گندم در سيلوهاي استان ذخيره شده است و با مديريت درست ، آب پشت سد به مقدار قابل قبولي رسيده است.
وي به اقدامات صورت گرفته در خصوص كاهش آلودگي هوا اشاره كرد و افزود: در ۴ ماهه ي ابتداي سال ۹۲، فقط ۳۰ روز هواي سالم در استان بود كه امسال اين تعداد روزهاي سالم به ۱۱۴ روز رسيده است و بايد انتظار روزي را داشته باشيم كه آلاينده ها كاملاً برطرف شود و چشم داشتي به عوارض آلايندگي نداشته باشيم.

مدير ارشد استان به روي ريل قرار گرفتن ابر پروژه هاي استان اشاره كرد و اظهارداشت: پروژه هاي مترو، مصلي و ورزشگاه روي ريل تكميل قرار گرفته است و كلنگ خط دو مترو و نماشگاه بين المللي اصفهان نيز به زمين زده شده است.
وي با بيان اينكه تا پايان سال تمام روستاهاي اصفهان طرح هادي خواهند داشت، افزود: در آينده ي نزديك همه ي روستاهاي استان گازرساني خواهند شد.

استاندار اصفهان در پايان گفت: اصفهان استاني شاخص است و شان مردم اين استان و شهرستان شاهين شهر بيش از اين است و بايد نسبت به شان مردم تلاش بيشتري صورت گيرد.
گفتني است با حضور استاندار اصفهان ۱۰ پروژه ي عمراني؛ خدماتي و فرهنگي در شهرستان شاهين شهر به صورت نمادين افتتاح و به بهره برداري رسيد.

افتتاح و بهره برداري از پروژه هاي سالن چندمنظوره ي معراج با اعتباري بالغ بر ۳۳ ميليارد ريال و اعياني ۲۷۰ متر مربع، بازار روز ميلاد با اعتبار ۱۱۰ ميليارد و اعياني ۴۲۰۰ متر مربع، پارك خليج فارس با اعتبار بالغ بر ۶ ميليارد ريال و مساحت ۱۰ هزار مترمربع ، پارك فدك با اعتبار بالغ بر ۶ ميليارد ريال و مساحت ۷۷۰۰ مترمربع، سالن آنفي تئاتر و كتابخانه ي مركزي اين شهرستان در نگارستان شهرداري با اعتباري بالغ بر ۹ و ۳ ميليارد ريال، زيرسازي و آسفالت معابر فدك و كوثر، بلوار شاهد ، مدرسه ي فدك و كلانتري گلديس با حضور استاندار اصفهان صورت گرفت.



انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.