سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: باید روحیه جنگندگی تیم خود را برای ادامه مسابقات هم حفظ کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،استفان آنتیگا، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پس از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر ونزوئلا در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: 5 برد در 5 بازی نکته مثبتی برای تیم لهستان محسوب می شود. به شایستگی بازیکنانم اعتماد دارم. می دانم که خوب آموزش دیده اند و تفاوت امروز دو تیم، در اصل تفاوت در طرز تفکر آنها بود.

وی ادامه داد: اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم. تعداد دفاع روی تور خود را می توانستیم به 20 افزایش دهیم. در این نوع رقابت های مهم، هر تیمی در رقابت با تیم های خوبی مثل لهستان انگیزه بیشتری دارد پس با خوب بازی کردن نمی توانیم 100 درصد بگوییم بازی آسان بوده است. باید روحیه جنگندگی را در خود حفظ کنیم.

میخائیل کوبیاک، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان هم در این نشست گفت: خوشحالم که بردیم، اما از روش بازی امروز لهستان راضی نیستم. ونزوئلا خوب بازی کرد، اما ما هم اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم. خوب دفاع نکردیم اصلاً هیچ کاری نکردیم. نباید به این شکل بازی کرد. نتیجه 3 بر یک واقعاً شرم آور است. ما قهرمان جهان هستیم. سطح قهرمان جهان باید فراتر از این باشد.

وینچزو ناچی، سرمربی تیم ملی والیبال ونزوئلا هم درخصوص شکست 3 بر یک تیمش عنوان کرد: نتیجه خوبی بود و خوشحالم که بازی خوبی را برابر لهستان به نمایش گذاشتیم. امروز با بازیکنان متفاوتی به زمین آمدیم و در کل کار تیمی خوبی را برابر لهستان انجام دادیم. این بازی خبر خوبی برای تیم است. اطمینان دارم که از این به بعد بهتر و بهتر بازی خواهیم کرد. قبل از دور دوم، بازیکنانم به کمی استراحت نیاز دارند تا به دیدار تیم های قدرتمندی همچون آمریکا، ژاپن و ایتالیا بروند. باید انگیزه خود را بالاتر ببریم چون بازی های سختی را پیش رو خواهیم داشت.

کروین پینروا، کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا هم خاطرنشان کرد: از بازی امروز رضایت دارم. والیبال قدرتی خود را به نمایش گذاشتیم. بازی خوبی بود و این یکی از بهترین بازی های ما برابر یکی از قدرتمندترین تیم‌های جام جهانی و قهرمان جهان، بود. باید برابر لهستان با 100 درصد توان به میدان رفت. عملکرد خوب ما را به کسب سهمیه المپیک امیدوار می‌کند.

انتهای پیام
برچسب ها: والیبال ، لهستان ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار