فیلیپین، کره‌جنوبی و چین رقبای اصلی ایران‌اند

اصلانی: توپ‌های ویلیام جونز استاندارد نبودند

گارد راس تیم ملی بسکتبال ایران دلیل آمار بالای پرتاب‌های آزاد از دست رفته ایران در ویلیام جونز، استاندارد نبودن توپ‌های این تورنمنت می‌داند.

فرید اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: غیر از چین، همه حریفان اصلی ما در ویلیام جونز حضور داشتند. ما خیلی خوب بازی کردیم و موفق شدیم حریفان اصلی خود را در جام ملت‌ها از پیش رو برداریم. 

وی ادامه داد: امیدوارم این پیروزی‌ها در جام ملت‌ها هم تکرار شود و آنجا هم تیم قدرتمند ایران با اختلاف حریفان‌اش را شکست دهد. 

اصلانی تیم‌های فیلیپین، کره‌جنوبی و چین را حریفان اصلی ایران در انتخابی المپیک دانست و افزود: فیلیپین از چند بازیکن تبعه آمریکا در ترکیب خود سود می‌برد و از سوی دیگر تیم چین میزبان است و بدون شک شرایط سختی برای ما رقم می‌زند اما ما هم قسم شده‌ایم در چین المپیکی شوند. 

گارد ملی‌پوش تیم شیمیدر درباره پرتاب‌های آزاد زیادی که تیم ایران در ویلیام جونز از دست داد گفت: توپ‌هایی که برگزارکنندگان ویلیام جونز در اختیار تیم‌ها قرار می‌دادند با توپ‌های استاندارد فیبا در جام ملت‌ها متفاوت است. حتی توپ‌هایی که ما در تمرینات‌مان از آن‌ها استفاده می‌کنیم هم با این توپ‌ها متفاوت بود. شاید دلیل اصلی گل نشدن کسر زیادی از پرتاب‌های ما در ویلیام جونز همین موضوع بود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.