رشت؛

رقابت 400 دانش آموز گیلانی در مرحله استانی طرح ملی دادرس

400دانش آموز دختر و پسر گیلانی در مرحله آمادگی طرح ملی دادرس در زمینه علمی و عملی با هم رقابت کردند.

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: سومین دوره طرح ملی دادرس برای دانش آموزان پایه هشتم استان با مشارکت هلال احمر استان در چاف لنگرود برگزار شد.

مهدی حاجتی با اشاره به اینکه ارتقای سطح ایمنی وکاهش حوادث دانش آموزی از مهمترین اهداف اجرای طرح ملی دادرس در مدارس است افزود: در این طرح دانش آموزان با کمکهای مهم امداد ونجات ازجمله پناه گیری وخروج صحیح ،تریاژ،حمل صحیح مصدوم ، بانداژ،آتل بندی،احیای قلبی و اسکان اضطراری به دانش آموزان داده می شود.

وی گفت: در المپیاد مرحله استانی تیم اول هرشهرستان متشکل از14نفردانش آموز به همراه یک نفر مربی ویک نفر سرپرست حضور داشتند که دریک موقعیت برابر به صورت تئوری وعملی با هم به رقابت پرداختند.

حاجتی افزود: تیمهای دختران شهرستان رودبار مقام اول،شهرستان رشت مقام دوم و شهرستان لاهیجان مقام سوم را کسب کردند و همچنین تیم های پسران شهرستان آستارا مقام اول ،شهرستان سیاهکل مقام دوم وشهرستان رشت مقام سوم را از آن خود کردند.

تیم اول هرگروه مجوز حضور درالمپیاد مرحله کشوری را دریافت کردند.


انتهای پیام/س

برچسب ها: دانش آموزان ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۵:۰۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
باسلام فرجی هستم از رودبار که تیم ما در آزمون اول شد.تاریخ پیشنهادی آزمون کشوری چه تاریخی ست؟وبه دنبال عکس های ما در روز مسابقه میگردم.