رویایی گواردیولا با تیم سابقش

دو تیم استقلال خوزستان و صبا در حالی به مصاف یکدیگر می روند که آبی های خوزستان در رده دوم و قمی‌ها در جایگاه نهم جدول قرار دارند.

  به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،   استقلال خوزستان با هدایت عبداله ویسی که در لیگ پانزدهم موفق ظاهر شده است هم اکنون با کسب 10 امتیاز از پنج بازی در رده دوم جدول قرار دارند و امیدوارند با پیروزی مقابل شاگردان دایی، روند صعودی خود را ادامه دهند. 
 
صبا که با هدایت علی دایی روند صعودی را از ابتدای فصل در پیش گرفته است، با 3 مساوی، یک شکست و یک پیروزی هم اکنون با 6 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند و امیدوارند با پیروزی مقابل آبی‌های خوزستانی پنج پله در جدول صعود کنند و نخستین پیروزی خارج از خانه خودشان را به ارمغان بیاورند. 
 
این دو تیم تا به حال چهار بار رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل آن 2 پیروزی و 2 تساوی برای شاگردان پپ و حلفی بوده است و صبایی‌ها هیچ گاه موفق به پیروزی نشده‌اند. 
 
همچنین دیگر نکته این بازی این است که عبداله ویسی در لیگ های دهم و یازدهم هدایت تیم صبا را بر عهده داشته است و حتی جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را با این تیم کسب گردید و رویارویی این 2 می توان حساسیت های زیادی را به ارمغان بیاورد. 
 
نگاهی به چهار دیدار قبلی این 2 تیم: 
 
در دیدار رفت لیگ سیزدهم که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، این شاگردان ویسی بودند که توانستند با یک گل صبا را شکست دهند و همچنین در دیدار برگشت این 2 تیم که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، این 2 تیم به تساوی یک بر یک رسیدند،‌تا آبی های خوزستان در لیگ سیزدهم، چهار امتیاز را از قمی ها بدست آوردند. 
 
بازی رفت این 2 تیم در لیگ چهاردهم، 21 شهریور در قم انجام شد، شاگردان ویسی موفق شدند با حساب 2 بر یک از سد صبا بگذرد و پیروزی از قم خارج شوند. 
 
تک گل صبا را در این دیدار احمد حسن زاده در دقیقه 7 و گلزنان آبی پوش خوزستانی میثم مجیدی و ایمان باصفا در این دردار بودند، همچنین بازی برگشت این 2 تیم در لیگ چهاردهم که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد با حساب 2 بر صفر به نفع شاگردان ویسی به اتمام رسید. 
 
دو  تیم برای این دیدار محرومی نخواهند داشت، اما روح اله سیف الهی، غایب بزرگ استقلال خوزستان محسوب می شود. 
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار