در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد

آخرین وضعیت تئاترشهر و مشکلات چاپخانه‌ها از زبان وزیر ارشاد

شرایط تحریم، پرداخت پول، وارد کردن قطعات ونصب آن‌ها تأثیر مستقیم روی به تعویق افتادن بازسازی تئاترشهر داشت.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص مشکل صنعت چاپ و کمبود ومشکلات چاپخانه‌ها در سطح کشور گفت: در آینده جشنواره صنعت چاپ را برگزار خواهیم کرد و در آن زمان تمام حرف‌ها و مواردی که باید گفته شود را خواهیم گفت و در این خصوص مصاحبه خواهیم داد.

وی در خصوص بازسازی تئاترشهر و ورود سازمان بازرسی کل کشور به این مقوله بیان کرد: به طور طبیعی خود بازسازی زمان می‌برد به خصوص  که بخشی از تجهیزات از خارج کشور وارد شود واز طرفی شرایط تحریم، پرداخت پول ، وارد کردن قطعات و نصب کردن را نیز باید در نظر گرفت چون تئاتر مستقیم روی به تعویق افتادن بازسازی دارد.

جنتی ادامه داد: در حالی حاضر یک بخشی ازتئاترشهر در حال بهره برداری است یعنی سالن سایه و تعدادی از بلاک باکس‌ها مورد استفاده قرار گرفته و ما بقی کار‌ها نیز در حال انجام شدن است و خود من روزانه در حال پیگیری این قضیه هستم.

وی در خصوص روز ملی سینما عنوان کرد: این روز فرخنده و مبارک را به همه اهالی سینما و دیگر اقشار هنر دوست تبریک می‌گویم و همه تلاش و هدف ما برای این است که سینمای ایران بتواند پرقدرت‌تر و جذاب‌تر از گذشته در سطح کشور و صحنه جهانی مطرح شود. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار