رقابت های قهرمانی آسیا - تایلند

اولین طلای کاروان وزنه برداری ایران به دست آمد

نماینده دسته 94 کیلوگرم ایران در رقابت های قهرمانی وزنه برداری آسیا موفق به کسب مدال طلا شد.

اولین طلای کاروان وزنه برداری ایران به دست آمدبه گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، علی هاشمی نماینده دسته 94 کیلوگرم ایران در رقابت های قهرمانی وزنه برداری آسیا  در حرکت یکضرب  موفق به کسب مدال طلا شد.

 پنجمین روز رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالا آسیا در پوکت تایلند با حضور دو وزنه بردار تیم ملی بزرگسالان کشورمان پیگیری شد که در حرکت یک ضرب، علی هاشمی موفق شد وزنه 165 کیلوگرم را مهار کند در حرکت دوم نیز  168 کیلوگرم بالای سر برد ولی برای بار سوم در مهار وزنه  174 کیلوگرمی ناموفق بود. وی توانست مدال طلای یک ضرب را از آن خود کنند.

سید مصطفی رجایی دیگر نماینده ایران، در اولین حرکت یک ضرب وزنه 155کیلوگرمی را بالای سر برد، سپس نتوانست وزنه 162 کیلوگرم را مهار کند و در حرکت دوم یک ضرب نیز وزنه 163 را انداخت تا با ثبت وزنه 155 کیلوگرمی در مکان ششم حرکت یک ضرب قرار گیرد.

حرکت یک ضرب دسته 94 کیلوگرم پس از علی هاشمی ماهیون یونگ از کره جنوبی با مهار وزنه 167 نفره حرکت یک ضرب را گرفت و رستم سی‌بای از قزاقستان با بالای سر بردن وزنه 167 کیلوگرمی اما با اختلاف وزن نسبت به وزنه بردار کره‌ای سوم شد.


وی بعد از کسب مدال طلا در یکضرب، در حرکت دوضرب چهارم شد تا در مجموع به عنوان سومی دست یابد و مدال  برنز را برگردن آویزد.

براین اساس، در حرکت دوضرب سی باز قزاقستانی با 216 کیلوگرم اول شد، هیون جونگ از کره شمالی با 209 کیلو در جایگاه دوم ایستاد و فوکسوانتیان از چین با 208 کیلو و به دلیل وزن کمتر نسبت به علی هاشمی در جایگاه چهارم ایستاد.

در رده بندی مجموع دسته 94 کیلوگرم، سی با قزاق با 383 کیلو اول شد، هیون جونگ با 376 کیلو در جایگاه دوم ایستاد و علی هاشمی وزنه بردار شایسته ایران با همین رکورد یعنی 376 کیلو و تنها به دلیل وزن کمتر به رتبه سوم و مدال برنز قناعت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار