نگاهی به محصولات جدید شرکت اپل

اپل هر سال محصولات جدیدی را وارد بازار می کند که با هدف ایجاد تغییراتی بزرگ در دنیای تکنولوژی تولید شده اند، اما به نظر می رسد که این شرکت امسال نتوانسته انتظار طرفداران دنیای فناوری را برآورده کند.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محصولات شرکت اپل همیشه با ورود به دنیای فناوری توانسته اند استاندارهای بسیاری را تغییر داده و باعث پیشرفت تکنولوژی در زمینه خود شوند، اما به نظر می رسد که این شرکت امسال نتوانسته انتظارات همیشگی طرفداران را برآوردن کند.

نگاهی به محصولات جدید شرکت اپل/ فرصت های از دست رفته


Iphone 6S

پرطرفدارترین و مهم ترین محصول شرکت اپل که اولین بار با ورود به دنیای فناوری توانست انقلابی در صنعت تلفن های همراه هوشمند ایجاد کند. اولین نسخه از این تلفن همراه با استفاده از سیستم عاملی هوشمند و هم چنین ظاهری زیبا توانست در سطح جهانی به شهرت دست یابد و در مدت زمان کوتاهی بخش بزرگی از سهم تلفن های همراه جهان را در اختیار گیرد.

نگاهی به محصولات جدید شرکت اپل/ فرصت های از دست رفته


نسخه جدید این تلفن همراه چند روز پیش پس از گذشت یک سال معرفی شد اما این بار نتوانست همانند سال های قبلی انتظارات طرفداران را برآورده کند. بر اساس نظر بسیاری از کارشناسان شرکت اپل چند سالی است که از اهداف اصلی خود فاصله گرفته است و با وجود ادامه موفقیت مالی نتوانته در دنیای تکنولوژی انقلابی جدید ایجاد کند.

نگاهی به محصولات جدید شرکت اپل/ فرصت های از دست رفته

بزرگ ترین تغییر ایجاد شده در نسخه جدید آیفون استفاده از تکنولوژی 3D Touch در آن است که به کاربران اجازه می دهد تا با ایجاد فشار در مقدار های مشخص به تنظیمات بیشتری در دستگاه دسترسی داشته باشند. این ویژگی با این که می تواند امکانات جدید بسیاری را برای کاربران به همراه داشته باشد اما قبلآ در ساعت هوشمند این شرکت استفاده شده بود و نمی توان آن را به عنوان تکنولوژی جدیدی شناخت.

کیفیت دوربین آیفون جدید نیز به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است و لنز 12 مگاپیکسلی این دستگاه می تواند تصاویر بزرگ و با کیفیتی را ثبت کند. همانند بسیاری از سایر تلفن های همراه هوشمند این دستگاه نیز به قابلیت فیلم برداری 4K مجهز شده است و می تواند تصاویر بی نظیری را برای کاربران ثبت کند.





نگاهی به محصولات جدید شرکت اپل/ فرصت های از دست رفته



نگاهی به محصولات جدید شرکت اپل/ فرصت های از دست رفته


Ipad

آیپد نسخه جدید توانست با قابلیت های جدید به شکل بسیار بهتری از آیفون خود را نشان دهد. نسخه جدید این دستگاه با صفحه نمایشی 12.9 اینچی تولید می شود و با استفاده از دو وسیله جانبی قلم هوشمند و کیبورد می تواند تا مقدار زیادی جایگزین لپتاپ ها شود.

این وسیله با استفاده از پردازنده ای قدرتمند، باطری و صفحه نمایشی بزرگ تر می تواند جایگزین مناسبی برای لپتاپ ها شناخته شود. آیپد مینی جدید این شرکت با صفحه نمایشی 7.9 اینچی وارد بازار خواهد شد و به پردازنده A8 اپل مجهز خواهد بود. این پردازنده به آیپد مینی اجازه می دهد تا به راحتی تمام قابلیت های آیپد Pro را در اختیار داشته باشد.

نگاهی به محصولات جدید شرکت اپل/ فرصت های از دست رفته

یکی از جالب ترین موضوعاتی که درباره این دستگاه نظر ما را جلب می کند شبیه تر شدن آن به دستگاه Surface مایکروسافت است که چند سالی است با ورود به بازار توانسته تا مقدار زیادی جایگزین لپتاپ ها شود. قلم جدید شرکت اپل نیز که با همکاری مایکروسافت ساخته شده است و می تواند امکانات جدید بسیاری را برای کاربران فراهم آورد.


Apple watch

ساعت اپل بر خلاف تبلت و موبایل این شرکت نتوانست در بازار جهانی به محبوبیت بسیاری دست یابد و به همین دلیل امسال نسخه جدیدی از آن معرفی نشد. شرکت اپل امسال تنها آپدیت جدیدی برای سیستم عامل و ظاهر این دستگاه معرفی کرد و اعلام کرد که در ماه های آینده تغییرات بسیاری در نحوه کارکرد این دستگاه ایجاد خواهد شد.

نگاهی به محصولات جدید شرکت اپل/ فرصت های از دست رفته

اپل سعی کرده است تا این بار با معرفی بندهای چرمی و لوکس تنوع بیشتری برای کاربران ساعت هوشمند ارائه دهد. دو نسخه جدید این ساعت با قیمت های 1250 و 1100 دلار وارد بازار خواهد شد.


نگاهی به محصولات جدید شرکت اپل/ فرصت های از دست رفته



تغییر مسیر شرکت اپل

شرکت اپل اولین بار که تلفن همراه آیفون را به بازار معرفی کرد سعی کرد تا با ارایه محصولی خاص و منحصر به فرد در بازار جهانی به موفقیت برسد اما به نظر می رسد که این شرکت در سال های اخیر اهداف گذشته خود را فراموش کرده است و همانند بسیاری از سایر شرکت های فعال در زمینه فناوری در راه افزایش درآمد قدم گذاشته است.

نگاهی به محصولات جدید شرکت اپل/ فرصت های از دست رفته

استیو جابز را می توان یکی از بزرگ ترین مردان اثر گذار در دنیای فناوری دانست، فردی که با تغییرات خود در شرکت اپل توانست آن را به یکی از بزرگ ترین اثرگذاران دنیای فناوری تبدیل کند و محصولاتی را وارد بازار جهانی کرد که باعث شد تا دنیای گوشی های هوشمند برای همیشه تغییر کند.

نگاهی به محصولات جدید شرکت اپل/ فرصت های از دست رفته

با مرگ استیو جابز شرکت اپل یکی از بزرگ ترین طراحان اصلی خود را از دست داد و در بسیاری از زمینه ها نتوانسته همانند گذشته عمل کند تا جایی که حتی بسیاری از محصولات جدید این شرکت از سایر محصولات بازار الگو گرفته است و در آن ها اثر چندانی از نوآوری های معمول اپل دیده نمی شود.


گزارش از علیرضا عبداللهی



انتهای پیام/

برچسب ها: نگاهی ، محصولات ، جدید ، شرکت ، اپل ، ایفون ، ایپد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۳۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
مهنار خانم بهترین کار حرف نزدن شماست
Iran (Islamic Republic of)
مهناز
۱۱:۲۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
سلام.میشه یکی جواب سوال منو بده ؟‏
میگم اینهمه از اپل میگید فبلت هاتونم که ‏
توی ویدئو های خبریتون معلومه که اپله
اصلا هرتهرونی ‏1‏ اپل داره.‏ مگه تاچند وقت
پیش نمیگفتین اپل مال اسرائیله جاسوسه ‏،
هرکی بخره سودش به اسرائیل میرسه
چی شد پس؟حتی توی سریال ها هم
برند اپل حذف نمیشه اما برند های دیگه
کامل حذف میشند میشه بگید جریان ‏
از چه قراره؟؟؟
آخرین اخبار