ابراهیمی: پرسپولیس ضعف مدیریتی دارد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: ضعف مدیریت در پرسپولیس باعث نا به سامانی در باشگاه شده است.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: عملکرد برانکو در پرسپولیس به عنوان مربی خوب است، اما پرسپولیس به خاطر اینکه طی یکسال سه یا چهار، مدیرعامل عوض کرده که این مسئله باعث نابه سامانی در پرسپولیس و باخت‌های پی در پی تیم شده است زیرا بازیکنان برای بهتر بازی کردن نیازمند رفع مشکلات مالی هستند و هر مدیرعاملی به پرسپولیس می‌آید دستش خالی است و این موضوع بسیار اساسی و مهم است و من از مسئولان کشور درخواست می کنم که به تیم‌های مثل پرسپولیس و استقلال کمک کنند، چون این دو تیم، دولتی هستند و باید از نظر پولی به این تیم‌ها پول تزریق شود و این دو باشگاه هواداران پر شماری دارد.

وی با اشاره به خصوصی سازی سرخابی‌ها تصریح کرد: قرار بود پرسپولیس 25 سال پیش خصوصی سازی شود ولی هنوز خبری از آن نیست، الان برخی بازیکنان بعد از یک سال شکوفا می‌شوند، مثل مهدی طارمی که باید زودتر از این ها شکوفا می‌شد.

کریم باقری به یکی از بازیکنان که از شهرستان آمده و خانه نداشته از نظر مالی کمک کرده تا بتواند در تهران بماند و برانکو بالای یک میلیارد قرارداد بسته است. تیم پرسپولیس برای پرداخت این قرارداد دچار مشکل خواهد شد.

ابراهیمی گفت: پرسپولیس دو و سه بازی ضعیف بوده اما بازی آخری قبل از تعطیلات بد نبوده است باید صبر کنیم بینیم نتایج سایر بازی‌های پرسپولیس به چه صورتی خواهد بود. پرسپولیس این روند بازی را باید ادامه دهد و پرسپولیس از نظر بازیکن سازی بسیار عالی بوده است.

وی در پاسخ به سوال چه تیمی قهرمان لیگ 15 می‌شود افزود: صحبت کردن در لیگ 15 زود است و برای پرسپولیس قهرمانی دور از دسترس نیست با وجود اینکه بازی‌ها برای پرسپولیس سخت است اما می‌توان گفت: پرسپولیس هم جزو مدعیان قهرمانی است، 25 بازی دیگر برای تیم‌ها باقی مانده و همچنان باید صبر پیشه کنیم.

ناصر ابراهیمی از داوری عنوان کرد: به‌طور معمول مشکلات بازی را گردن داوری می‌اندازد و قضاوت‌های داوران در نتیجه بازی تاثیری ندارد و تمام داورها بیشتر دنیا اشتباه دارند درست نیست تیمی این کار را انجام دهد و مشکلات خود را به دیگری ارتباط دهند.

ناصر ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: بازی تیم فوتبال پرسپولیس را باید بعداز تعطیلات و بازی تیم ملی باید بررسی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار