قم؛

دیدار جمعی از اقشار مختلف مردم بم با آیت­ الله مکارم

جمعی از مردم بم ضمن حضور در شهر مقدس قم با حضرت آیت­ الله مکارم شیرازی دیدار کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  آیت الله مکارم شیرازی در دیدار جمعی از اقشار مختلف مردم شهرستان بم در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) در قم گفت: ما تمام اصول و فنون مربوط به اعتقاداتمان را از کتب مخالف تشیع ثابت می­کنیم و این از افتخارات شیعه و پیروان اهل بیت(ع) است.
 
  وی مشکلات دنیوی را ذخیره­ای برای آخرت دانست و ادامه داد: شما مردم بم، مردمی هستید که مشکلات زیادی دارید و بدانید خداوند این مشکلات را ذخیره آن دنیا قرار خواهد داد؛ ما خداوند متعال را حکیم می­دانیم؛ عزیزانی را که شما در زلزله بم از دست داده­اید، ذخیره شما در آخرت هستند.
 
  این مرجع تقلید به مردم بم توصیه کرد: سعی کنید نماز جمعه تان را تقویت کنید، همچنین به جماعاتتان بیشتر اهمیت دهید و سعی کنید نماز صبح را نیز به جماعت در مساجد بخوانید، اتحاد خود را بیشتر کنید و به فکر نیازمندان، دردمندان، محرومان، یتیمان باشید و خدا به شما برکت خواهد داد.
 
  حجت الاسلام قاسم دانشی، امام جمعه شهرستان بم در ابتدای این دیدار گفت: جمع حاضر برخی از مردم مؤمن شهرستان بم هستند که امروز به اتفاق برخی از هموطنان توفیق دیدار با رهبر معظم انقلاب را داشتند و در ادامه به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ره) مشرف شدند.
 
 امام جمعه شهرستان بم در پایان به ارائه گزارشی از تعداد حوزه های علمیه این شهرستان پرداخت وافزود: سه حوزه علمیه در این شهر فعال هستند که 120 طلبه در مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع)، 160 نفر در مدرسه علمیه بلند مدت سفیران و همچنین 150 نفر طلبه خواهر در این شهرستان مشغول به تحصیل علوم دینی هستند.
 
انتهای پیام/س
برچسب ها: قم ، دیدار ، ایت الله ، مکارم ، شیرازی ، مردم ، بم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.