قضاوت داوران ایرانی در مرحله نهایی هندبال باشگاه‌های جهان

داور بین‌المللی هندبال کشورمان از قضاوت کوبل داوری ایران در مرحله نهایی جام باشگاه‌های جهان خبر داد.

مجید کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های جهان از 16 شهریور در دوحه آغاز شده است که 5 کوبل داوری ممتاز فدراسیون جهانی از اسلونی، روسیه، ایران، مصر و رومانی در این دیدارها قضاوت می‌کنند.

وی افزود: من و سعید موسویان برای سومین بار در این رقابت‌ها قضاوت می‌کنیم. نخستین بار سال 2007 که دومین دوره مسابقات بود شرکت کردیم و سال‌های 2009 و 2011 هم برای قضاوت در این مسابقات دعوت شدیم.

کلاهدوزان با بیان اینکه میزبان این دوره از بازی‌ها سالن 24 هزاری نفری الهل دوحه قطر است، اضافه کرد: این سالن یکی از بی‌نظیرترین سالن‌های هندبال جهان است. این رقابت‌ها با حضور قهرمانان قاره‎‌‌ها، غیر از آسیا برگزار می‌شود که 8 تیم از مجارستان، آلمان، اسپانیا، قطر، برزیل، تونس، استرالیا و مصر در این رقابت‌ها حضور دارند.

داور بین‌المللی هندبال کشورمان ادامه داد: ما شب نخست دیدار افتتاحیه این رقابت‌ها را که بین قطر و سیدنی استرالیا برگزار شد، قضاوت کردیم که نماینده استرالیا با حساب 21 بر 20 موفق شد السد قطر را در حضور 4 هزار تماشاچی شکست دهد. پس از آن قضاوت دیدار تیم‌های تونس و الاهلی مصر را هم برعهده داشتیم که آن دیدار هم با نتیجه 20 بر 17 به سود الاهلی به پایان رسید.

دیدار فینال این رقابت‌ها بین آلمان و مجارستان برگزار خواهد شد و در رده‌بندی هم بارسلونای اسپانیا به مصاف سیدنی استرالیا می‌رود. کوبل داوری ایران متشکل از کلاهدوزان و موسویان، یکی از این دو دیدار را قضاوت خواهد کرد. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار