عباسی: دو مربی جدید به ترکیب تیم اضافه شدند

مدیر عامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: دو مربی جدید به ترکیب کادر فنی اضافه شدند و در حال حاضر پیگیر دریافت کارت‌های این مربیان هستیم.

عباسی: دو مربی جدید به ترکیب تیم اضافه شدند

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جلسه هماهنگی دربی روز گذشته و تاخیر نماینده سیاه‌جامگان گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بود نمایندگان تیم ما در این جلسه حاضر شوند اما این افراد با کمی تاخیر در جلسه حضور پیدا کردند و دوستان ما در تیم پدیده از این مسأله ناراحت شدند و جا دارد که من از هیأت فوتبال استان خراسان رضوی و دوستانمان در باشگاه پدیده عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: به طور کلی تیم فوتبال پدیده از دوستان ما هستند و خر زمان که صلاح باشد جلسه مجددی را برگزار خواهیم کرد. باید بگویم برای انجام دیدار دربی مشهد هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و هر دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان متعلق به یک مجموعه و هواداران عزیز هستند و مسئولان هر دو تیم برادر و رفیق یکدیگر هستند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بهترین بازی را به نمایش بگذارند و به طور حتم این مسأله را در عمل نشان خواهیم داد.

وی درباره دو مربی جدید که به کادر فنی اضافه شده‌اند توضیح داد: عادل محموداف مربی ازبکستانی و فرزین رکوعی روز گذشته قرارداد خود را در باشگاه به ثبت رساندندو قرار است برای حضور در بازی مقابل تیم پدیده کارت‌های این مربیان نیز پیگیری شود و در حال حاضر در نظر داریم اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهیم.

عباسی ادامه داد: در صورتی که رمضانی سرمربی تیم نیاز به مربی جدیدی داشته باشد به طور حتم اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.ه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار