مصوبات جلسه هیأت مدیره آبی‌ها/ جریمه نوازی تکذیب شد

جلسه هیأت مدیره استقلال امروز مصوباتی به همراه داشت و پس از آن جریمه بازیکنان و مربیان استقلال تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال امروز صبح تشکیل شد و مصوبات این جلسه به این شرح است:
 
1 . بررسی و روشن شدن پرداخت 80 هزار دلار باشگاه استقلال به ریوالدوباربوسا دسوزا در تاریخ هفتم مرداد و پیگیری آن توسط معینی، علی نظری، جویباری، کردنوری مامور شدند که ان موضوع را حصول نتیجه پیگیری نمایند.
 
2 . با توجه به هزینه‌های جاری باشگاه استقلال و تعداد نیروهای همسو در واحد‌های باشگاه استقلال مصوب گردید ضمن بررسی‌های لازم نسبت به تقلیل و کاهش نیروها در جلسه آینده تصمیم‌گیری شود.
 
3 . حامی مالی و عضو هیأت مدیره باشگاه در رابطه با پرداختی‌های مالی بازیکنان و سایر افراد گزارش کاملی به هیأت مدیره ارائه کرد که مقرر شد در اسرع وقت نسبت به تنظیم موعد پرداخت آن اقدام عاجل به عمل آید.
 
4 . در رابطه با مصاحبه کادرفنی و اعضای باشگاه مصوب گردید با توجه به موقعیت خاص باشگاه و دوری از هرگونه حاشیه برای تیم از هرگونه مصاحبه خودداری کنند.
 
از طرفی دیگر در برخی رسانه‌ها منتشر شده است که در جلسه امروز اعضاء هیأت مدیره تصویب کردند که در صورت مصاحبه علیه اعضای هیأت مدیره، بازیکنان و مربیان جریمه خواهن شد و نام محمد نوازی مربی استقلال را نیز برده‌اند که وی 5میلیون تومان جریمه شده است اما این خبر از سوی بهرام افشارزاده رد شد و وی این ادعا را تکذیب کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار