سازمان اشتغال دانشگاه علم و فرهنگ از مهر ماه آغاز به کار می‌کند

سازمان اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه علم و فرهنگ از مهرماه به طور رسمی آغاز به کار می‌کند.

ایمانی خوش‌خو رئیس دانشگاه علم و فرهنگ در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان دانشگاه نسل سه در کشور مطرح است که با پشتوانه‌ی جهاد دانشگاهی و استفاده از همه‌ی امکانات  این نهاد، پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و محققین این دانشگاه به کار خود ادامه می‌دهد. 
 
وی با اشاره به عمر 23 ساله‌ی این دانشگاه بیان کرد: خوشبختانه در این دانشگاه در زمینه‌ی  تحصیلات تکمیلی موفقیت‌های خوبی را شاهد بودیم و متقاضیان با رتبه‌های بسیار پایین در دانشگاه علم و فرهنگ اقدام به ثبت نام می‌کنند. این بدین علت است این دانشگاه رشته‌های مشترکی با پژوهشگاه رویان و پژوهشگاه برق جهاد دانشگاهی علم و صنعت دارد و فارغ التحصیلان دغدغه کمتری برای اشتغال خواهند داشت. آمار نشان می‌دهد بیش از 60 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه علم و فرهنگ شاغل هستند، البته مابقی هم به علت مشکلاتی از جمله خدمات سربازی و یا قصد ادامه‌ی  تحصیل شامل این آمار نمی‌شوند که دانشگاه  در طول تحصیل امکان توانمند سازی را برای دانشجویان  فراهم می‌کند. 
 
وی در پایان گفت: سازمان اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه علم و فرهنگ از مهرماه به طور رسمی آغاز به کار می‌کند این سازمان  با همکاری کانون دانش آموختگان دانشگاه راه اندازی شده است. پس از شناسایی فرصت‌های شغلی و گذراندن دوره‌های توانمند سازی دانشجویان،  آنها وارد بازار کار خواهند شد به این ترتیب دانشگاه حلقه‌ی ارتباط دانش آموختگان با عرصه‌ی کار خواهد شد. 
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.