وفایی: تیم‌های باشگاهی رکورد ملی را در لیگ‌ها شکسته‌اند

رئیس سازمان لیگ دوچرخه‌سواری گفت: امسال تیم‌های باشگاهی از لحاظ سخت‌افزاری در موقعیت بهتری قرار گرفته‌اند طوری که در لیگ‌ها رکورد ملی را شکستند.

محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ رشته تریال را در دو مرحله اواخر فصل پاییز برای رکابزنان این رشته برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: البته تیم‌های باشگاهی رکابزنی مسابقات گوناگونی از جمله سینکاراک را برای کسب امتیاز بیشتر شرکت خواهند کرد و لیگ‌ها به آمادگی بیشتر رکابزنان کمک می‌کنند.

وفایی در ادامه بیان کرد: سال‌های گذشته مشکلات سخت‌افزاری باشگاه‌ها زیاد بود اما امسال به روزتر شده و رکوردهای خوبی در لیگ‌ها به ثبت رسانده‌اند و حتی رکورد ملی را شکسته‌اند.

وی در خصوص برگزاری لیگ جاده تأکید کرد: مسابقه لیگ دسته یک جاده به میزبانی بروجرد اول مهر ماه برگزار می‌شود که نزدیک‌ترین لیگ برای آمادگی هرچه بهتر رکابزنان این رشته محسوب می‌شود.

وفایی در ادامه افزود: مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان را در آذربایجان شهرستان بوکان در پیش داریم که به نوعی استعدادیابی و پایه‌ریزی برای تیم ملی محسوب می‌شود و 20 شهریور اعلام آمادگی رکابزنان است.

رئیس سازمان لیگ دوچرخه‌سواری در ادامه یادآور شد: لیگ‌های رکابزنان در رشته‌های مختلف طبق تقویم برگزار خواهد شد تا با هماهنگی و برنامه‌ریزی بهتری برای هرچه بهتر شدن تاریخ رکابزنان پیش برویم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار