دانلود فیلم در 15 ثانیه

شرکت مخابراتی ورایزون به تازگی از سرویس جدید اینترنت 5G رونمایی کرد، سرویسی که می تواند به کاربران اجازه دهد تا فیلم های سینمایی را تنها در چند ثانیه دانلود کنند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت ورایزون اعلام کرده است که در طول 12 ماه آینده آزمایش های استفاده از تکنولوژی 5G را آغاز خواهد کرد. رئیس بخش فناوری اطلاعات این شرکت نیز اعلام کرده است که سرویس های پر سرعت 5G تا سال 2017 وارد بازار خواهد شد.

در صورت اجرای طرح آزمایشی این سرویس شرکت ورایزون اولین ارائه دهنده سرویس های مخابراتی در جهان خواهد بود که تکنولوژی 5G را در تجهیزاتش قرار می دهد.

دانلود فیلم در 15 ثانیه با سرویس پیشرفته 5G

در آزمایش های محدودی که تاکنون انجام شده است این سرویس بیش از 30 تا 50 بار سریعتر از سرویس های 4G بازدهی داشته اند، در آزمایش محدود در شهر ماساچوست آمریکا این سرویس توانست فیلم نگهبانان کهکشان در عرض تنها 15 ثانیه دانلود کند در حالی که سرویس  LTE به بیش از 6 دقیقه زمان برای انجام این کار نیاز داشت.

در حال حاضر بسیاری از کشورهای جهان سخت در تلاش هستند تا سرویس 5G را هرچه سریعتر وارد شبکه های مخابراتی خود کنند. کره جنوبی، ژاپن و چین در میان کشورهایی هستند که با افزایش فشار بر شرکت های مخابراتی در تلاش هستند تا این سرویس ها را تا سال 2018 وارد بازار کنند.

در صورتی که این سرویس طبق برنامه وارد بازار شود می تواند عنوان سریعترین اتصال جهانی اینترنت را به خود اختصاص دهد و به شکل بسیار قدرتمندی نسبت به گوگل و سایر شرکت ها عمل کند.


منبع: Cnet


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۴
ما هم اینجا چند دقیقه می‌کشه واسمون لود بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!! جهان سوم به این میگن
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۰:۳۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
اونا میدونن وقت طلاست!!!
Germany
سعید
۲۲:۲۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
این فیلم با چه کیفیتی بوده؟ نویسنده جان اگه میشه جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۵:۱۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
به این میگن سرعت
آخرین اخبار