حضور کارآفرینان مد و لباس در دومین نمايشگاه و همايش بين المللی «نقش آفرينی زنان در توسعه پايدار»

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در دومین نمایشگاه و همایش بین المللی «نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار» حضور فعال خواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور؛ این کارگروه همراه با سایر معاونت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین نمایشگاه و همایش بین المللی «نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار» حضور فعال خواهد داشت.

کارگروه ساماندهی مد و لباس در فضایی به مساحت 230 متر مربع و با 23 غرفه فعال از زنان کارآفرین حوزه مد و لباس اسلامی ایرانی، با هدف معرفي محصولات و دستاوردهاي زنان كارآفرين این عرصه،معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی بانوان طراح و تولید‌کننده‌ی کارآفرین، توسعه بازار برای كسب و كار بانوان، تبادل تجارب موفق كارآفرينی در سطح ملي و بين المللي مد و لباس‌، ايجاد بستر مناسب جهت توسعه همكاري در سطوح مختلف و تشويق و ترغيب عموم برای ورود به عرصه‌های كارآفرينی مد و لباس و توان افزايی دراین زمینه  براساس الگوهای اسلامی ایرانی در این نمایشگاه و همایش بین المللی شرکت کرده است. 

دومین نمايشگاه و همايش بين المللي «نقش آفريني زنان در توسعه پايدار» با تاكيد بر كارآفرينی و اشتغال زنان از 24 شهريورماه به مدت چهار روز در تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود. اين نمايشگاه و همايش با هدف معرفی و ارائه توانمندی‌های زنان در توسعه پايدار، معرفی و ارائه توانمندی‌های زنان كارآفرين در حوزه صنعت، معدن و تجارت، كشاورزی و خدمات و شركت‌های دانش بنيان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.