با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری؛

امیر حیدری: تشکیل چارت کنترل و مشاوره بیماری‌های روان در نیروی زمینی

چهارمین همایش سراسری بهداشت روان نزاجا با حضور جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

امیر حیدری: تشکیل چارت کنترل و مشاوره بیماری‌های روان در نیروی زمینیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش در چهارمین همایش سراسری بهداشت روان نزاجا گفت: امروز در بخش مدیریتی تمام بیماری‌های روانی در یگان‌ها را کنترل کرده‌ایم.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش چارت کنترل و مشاوره بیماری‌ها را تشکیل داده است. ما در گذشته شاهد اتفاقات بدی در یگان‌ها بودیم که توانستیم با مشاوره این موارد را کنترل کنیم.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه انسان در محیط کاری ما محوریت دارد، تصریح کرد: ما در هر دوره آموزش سربازی حدود 10 تا 12 هزار مشمول را پذیرش می‌کنیم و این آمار در بعضی موارد تا 18 تا 20 هزار نفر هم می‌رسد. این عزیزان در دوره وظیفه یک اسلحه و 100 گلوله در اختیار می‌گیرند. ما باید طوری کار کنیم که اعضاء از این اسلحه‌ها سوء استفاده نکنند.

امیر سرتیپ حیدری در پایان خاطرنشان کرد: اگر بهداشت روان در نیروی زمینی ارتش بهداشت محور قرار نگیرد، بسیار خطرناک است. اگر امروز شاهد کمترین اتفاقات در نیروی زمینی ارتش هستیم، مدیون بهداشت روانی حاکم بر نیروهای ماست و ما سرمایه‌گذاری در زمینه بهداشت روان را در همه زمینه‌ها واجب و مهم می‌دانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: همایش ، بهداشت ، روان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار