«تابو» در راه سانفرانسیسکو

فیلم سینمایی «تابو» پس از حضور موفقیت‌آمیزش در بخش مسابقه جشنواره مونترال کانادا، 27 سپتامبر 2015 در بخش مسابقه جشنواره سانفرانسیسکو به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی «تابو» پس از حضور موفقیت‌آمیزش در بخش مسابقه جشنواره مونترال کانادا، 27 سپتامبر 2015 در بخش مسابقه جشنواره سانفرانسیسکو  به نمایش در می‌آید.

اخیرا نیز پروانه نمایش فیلم سینمایی «تابو» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی صادر شد تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اکران مناسبی برای این فیلم صورت گیرد.

به گفته خسرو معصومی، بعد از نمایش «تابو» در سانفرانسیسکو، در فستیوال نیویورک هم نمایش خواهیم داشت و علاوه‌ بر آن دو جشنواره فیلم توکیو و لندن هم برای نمایش این فیلم در حال رایزنی و مذاکره هستند.

فیلم «تابو» درباره جوانانی است که در شرایط سختی قرار می‌گیرند و نمی‌توانند ازدواج کنند. این فیلم به مسائل دست و پاگیری می‌پردازد که مانع ازدواج جوانان و زندگی مشترک آنان می‌شود.

خسرو معصومی همچنین فیلم دیگری به نام «خرس» دارد که آن فیلم نیز هنوز اکران نشده است.

برخی از عوامل فیلم:

نویسنده و کارگردان: خسرو معصومی، تهیه‌کننده: جوادنوروزبیگی، بازیگران: الناز شاکردوست، جمال اجمالی، هادی دیباجی، جمشید جهان‌زاده، بی‍ژن افشار، نورالدین اعلمی، علی محمدی ، مدیرفیلمبرداری: نادر معصومی، تدوین: حسن حسندوست، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، صدابردار: احمد صالحی، مسئول پخش بین‌الملل: مرجان علیزاده، مشاور رسانه‌ای: محسن سرافراز



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار