اهواز؛

آغاز به کار سامانه یکپارچه ایرانیان در خوزستان

مدیرعامل شرکت پست ایران از آغاز بکار سامانه پکپارچه نشانی ایرانیان (Gnaf)به صورت پایلوت در استان هم زمان در چهار استان دیگر کشور خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل پست خوزستان؛ حسین مهری با بیان اینکه سامانه یکپارچه نشانی ایرانیان با همکاری سازمان نقشه برداری، ثبت احوال و ثبت اسناد برای بدست آوردن تعریف استانداردی در کشور فعال شده است اظهار داشت: با کمک این سامانه یک بانک اطلاعاتی از مناطق مختلف کشور که مد نظر است جمع آوری می گردد.

وی این سامانه را مبنایی برای سازمان های مختلف دانست و بیان کرد: سامانه یکپارچه ایرانیان می تواند اطلاعات کاملی از مناطق مختلف کشور داشته باشد.

مهری افزود: اطلاعات این سامانه می تواند برای طرح آمایش سرزمین مفید باشد و از اطلاعات آن در این طرح استفاده شود.

مدیرعامل شرکت پست ایران با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون و 600 هزار نقطه و مکان در استان و 44 میلیون و 900  هزار مکان در کشور شناسایی شده اند خاطرنشان کرد: اطلاعات کامل این مناطق در این سامانه جمع آوری و ثبت خواهند شد.

حسین مهری گفت: در 17 مهرماه همزمان با سالروز پست، سرویس های جدید پستی در ابعاد الکترونیکی و فیزیکی که تنوع سرویس در پست کشور را بیشتر خواهند کرد افتتاح گردید.

مدیرعامل شرکت پست ایران تاکید کرد: راه اندازی این سرویس ها باعث توسعه زیرساخت های ارتباطی و پستی در کشور توسعه و  نیز افزایش سرعت در این بخش می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.