پست مسئولین شورای عالی فضای مجازی بعد از دیدار با مقام معظم رهبری

اعضای شورای عالی فضای مجازی، دیدار روز گذشته با مقام معظم رهبری را در اینستاگرام خود منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته (دوشنبه 16شهریورماه) رئیس جمهور و اعضای شورای عالی فضای مجازی به دیدار حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی رفتند.
این دیدار در اینستاگرام رهبری و همچنین، اینستاگرام اعضای شورای عالی فضای مجازی از جمله واعظی و لاریجانی بازتاب داشت.

دیدار اعضای شورای عالی فضای مجازی با رهبری در اینستاگرام+ تصاویر


ديدار اعضای شورای عالی فضای مجازی امروز با رهبر انقلاب
رهبر انقلاب:
باید با استفاده از استعدادهای_جوان و با سیاستگذاری صحیح و بدون ازدست‌دادن #زمان به سمت خروج از حالت انفعال در فضای_مجازی و حضور_فعال و تولید محتوای_اسلامی حرکت کنیم.

دیدار اعضای شورای عالی فضای مجازی با رهبری در اینستاگرام+ تصاویر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تأثیرگذاری گسترده‌ی فضای مجازی به عنوان یک قدرت نرم فوق‌العاده در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگ، سیاست، اقتصاد، سبک زندگی، ایمان، اعتقادات دینی و اخلاقیات، بر لزوم طراحی مناسب و دقیق برای حفظ حریم امنیت فکری و اخلاقی جامعه در این عرصه تأکید کردند و افزودند: لازمه‌ی حضور فعال و تأثیرگذار در فضای مجازی، «تمرکز در تصمیم‌گیری»، «جدیت در اجرا بدون از دست دادن زمان»، «هماهنگی میان دستگاه‌ها» و «پرهیز از موازی‌کاری و تعارض» است.
‌‌‌
رهبر انقلاب همچنین برنامه‌ریزی و حمایت دولت به‌ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای گسترش صنایع مرتبط با فناوری ارتباطات را بسیار ضروری خواندند و تأکید کردند: گسترش این صنایع از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان، تأثیر بالایی در اشتغال‌زایی و تحول در اقتصاد کشور خواهد داشت.
‌‌‌
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین از زحمات رئیس‌جمهور و اعضای قبلی شورای عالی فضای مجازی و دبیران فعلی و قبلی این شورا تشکر کردند.

١٣٩٤/٦/١٦

محمود واعظی وزیر ارتباطات، ضمن انتشار اخباری درباه دیدار با رهبری، مهم ترین مطالب درباره فضای مجازی در نظر ایشان را در اینستاگرام خود انعکاس داد.


دیدار اعضای شورای عالی فضای مجازی با رهبری در اینستاگرام+ تصاویر

روز دوشنبه به اتفاق روسای جمهور، مجلس، قوه قضایه و سایر اعضای شورای عالی فضای مجازی به دیدار مقام معظم رهبری رفتیم تا از رهنمودها و توصیه های ایشان برای مدیریت بهتر فضای مجازی استفاده کنیم.

طی روزهای اخیر معظم له احکام اعضای جدید شورای عالی فضای مجازی را صادر فرمودند و اضافه کردن برخی دستگاهها و نهادهای مهم به این شورا و محتوای حکم ایشان نشان دهنده توجه و اهمیت این حوزه نزد ایشان می باشد. در جلسه امروز نیز ایشان نظر به گسترش روزافزون فضای مجازی بر سیاستگذاری، برنامه ریزی و تصمیم گیری مقتدرانه و هوشمندانه در این شورا تاکید کردند. معظم له فرمودند که باید حضور فعالانه، اثرگذار و غیر انفعالی در فضای مجازی داشته باشیم و راهبرد این مهم تولید محتوای بومی جذاب، تصمیم گیری صحیح و بجا و استفاده از تواناییها و استعدادهای جوان کشور است.

علی لاریجانی هم این دیدار را در اینستاگرام خود منتشر کرد و مهم ترین جملات رهبری را یادآور شد.

دیدار اعضای شورای عالی فضای مجازی با رهبری در اینستاگرام+ تصاویر

دیدار رئیس‌ و اعضای شورای عالی فضای مجازی با مقام معظم رهبری/حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به تأثیرگذاری گسترده فضای مجازی به عنوان یک قدرت نرم فوق‌العاده در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگ، سیاست، اقتصاد، سبک زندگی، ایمان، اعتقادات دینی و اخلاقیات، بر لزوم طراحی مناسب و دقیق برای حفظ حریم امنیت فکری و اخلاقی جامعه در این عرصه تأکید کردند و افزودند: لازمه حضور فعال و تأثیرگذار در فضای مجازی، «تمرکز در تصمیم‌گیری»، «جدیت در اجرا بدون از دست دادن زمان»، «هماهنگی میان دستگاهها» و «پرهیز از موازی‌کاری و تعارض» است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
جانم فدای رهبر
آخرین اخبار