طولانی شدن دوره سرپرستی اعراب

هیئت بولینگ اصفهان متقاضی ریاست ندارد

در پی عدم استقبال از کاندیداتوری ریاست هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان، ثبت‌نام مجدد برای ریاست این هیئت انجام شد که استقبال نشدن از ریاست این هیئت، تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،اردیبشهت ماه سال جاری بود که کامران ارباب‌زاده از ریاست هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان استعفا کرد که دلیل آن بیماری وی عنوان شده بود.

ارباب‌زاده شهریور ماه سال 92 با کسب بیشترین آرا ریاست این هیئت را در اختیار گرفته بود، اما عمر ریاست وی به دو سال هم نرسید و پس از استعفای وی، اداره ورزش و جوانان استان اصفهان مهدی اعراب را برای سرپرستی این هیئت معرفی کرد تا ظرف مدت سه ماه زمینه را برای برگزاری مجمع فراهم کند.

با این حال و در شرایطی که بیش از سه ماه از دوران سرپرستی اعراب در هیئت بولینگ سپری می‌شود، هنوز خبری از برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت نیست.

در نشست اخیر مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان وی مدعی شد به دلیل عدم استقبال از کاندیداتوری ریاست هیئت بولینگ، ثبت‌نام مجدد از کاندیداهای ریاست انجام شده است.

این در حالی است که هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان به دلیل جذابیت رشته‌ای و امکان درآمدزایی، در گذشته متقاضیان زیادی برای ریاست داشت اما معلوم نیست چه شرایطی به وجود آمده که فردی تمایلی برای بر عهده گرفتن ریاست این هیئت ندارد.

هنوز زمانی برای برگزاری مجمع تعیین نشده اما سلطان حسینی تاکید کرد که این هیئت به همراه هیئت‌های بدمینتون و اسکیت در لیست برگزاری مجمع انتخاباتی قرار دارد که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

تعیین زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در گرو توافق و هماهنگی صورت گرفته بین اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون بولینگ خواهد بود که این اتفاق هنوز رخ نداده است.


منبع : فارس
انتهای پیام/

       

برچسب ها: بولینگ ، بیلیارد ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار