اصفهان؛

ارتقای توسعه و تقویت حس مسئولیت پذیری در بین کارکنان رمز موفقیت

رئیس دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل بهزیستی استان اصفهان برارتقای توسعه و تقویت حس مسئولیت پذیری در بین کارکنان تاکید کرد و رمز موفقیت را در این مورد دانست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان امید رحمانیان رئیس دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل بهزیستی استان اصفهان ، وظایف خود را در بخشهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات خلاصه کرد و گفت: ارزیابی واحدهای تابعه سازمان از طریق شاخص های عمومی و اختصاصی تدوین شده، بازرسی موردی و یا دوره ای و بررسی شکایات واصله و ارسال پاسخ به متقاضی از جمله اقداماتی است که در این دفتر صورت می پذیرد.

وی افزود: دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل بهزیستی استان اصفهان ،در راستای تحقق اهداف و برنامه هــــای پیش بینی شده ، اقدام به اجرایی نمودن فعالیت هایی از قبیل، همکاری درتهیه و تدوین شاخص های اختصاصی و معیارهای ارزیابی عملکرد دستگاه اجرایی. اجرای دستور العمل های ارزیابی عملکرد و تکمیل فرم های مربوط و تهیه مستندات لازم ، احصاء فرم های تکمیل شده و مستندات آن ها و ارایه به شورای تحول اداری، همکاری و هماهنگی با شورای تحول اداری به منظور تعیین و تایید امتیازات، پیگیری و اجرای ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی سازمان، گزارش تحلیلی از نتایج ارزیابی و ارائه آن به دفتر ارزيابي عملكرد سازمان بهزيستي كشور در مقاطع زمانی تعیین شده ، نظارت برحسن اجرای برنامه های ارزیابی عملکرد دراداره کل بهزیستی استان اصفهان ، نموده است.

رئیس دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل بهزیستی استان در خصوص فعالیت های مرتبط با بازرسی در بهزیستی استان اصفهان گفت: تهیه و تنظیم برنامه های بازرسی مستمر ، دوره ای و یا موردی از واحدهای شهرستانی و استانی برای سنجش میزان «مطابقت عمل و عملکرد» اقدام کنندگان با اهداف ، برنامه ها ، دستورالعمل ها و ضوابط و شاخص های مورد ارزیابی. بازرسی و تجزیه و تحلیل عملکرد روسا، کارشناسان و کارکنان و سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف و نحوه برخورد انها با ارباب رجوع، کشف مفاسد اداری از طریق بازرسی های دوره ای و ارائه گزارشات آن به مدیر كل از دیگر فعالیت های این دفتر می باشد.

وی همچنین دریافت شکایات حضوری و مکتوب مردم (مراجعین) از واحدها و کارکنان سازمان ، بررسی و تحقیق پیرامون صحت یا سقم موضوع شکایات وپیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی، جمع بندی شکایات در مقاطع زمانی مختلف و تجزیه تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش برای بالاترین مقام اجرایی دستگاه به گونه ای که موجب کاهش شکایات مردمی گردد را از دیگر اقدامات مهم توسط دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات برشمرد.

رحمانیان ابراز امیدواری کرد با انجام ارزیابی‌های معتبر و ارائه باز خورد فعال و مثبت اندیش به کارکنان درراستای توانمندی‌ها و کاستی‌های عملکردی و ارتقای توسعه و تقویت حس مسئولیت پذیری در بین کارکنان بیش از پیش گام های موثری بردارد.

وی ایجاد زمینه‌های لازم جهت رشد و بالندگی نیروی انسانی سازمان از طریق ایجاد فضای همکاری مؤثر و مشارکت داوطلبانه مبتنی بر آگاهی با معاونین، ‌مدیران و کارشناسان، ستادی و استانی را از اهداف اصلی خود در اداره کل بهزیستی استان اصفهان عنوان کرد. و برتدوین و تبیین محورها و شاخصهای اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد سازمانی در سطوح ستادی و استانی بمنظور تقویت و تثبیت کارآیی و اثربخشی عملکرد سازمان تاکید داشت.

رئیس دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل بهزیستی استان اصفهان در پایان ، ارزيابي عملكرد دستگاههاي اجرايي ، نظارت دقيق و مستمر بر مراکز و مجموعه های تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان اصفهان را به منظور حفظ حقوق مردم و سلامت اداري، تكريم ارباب رجوع، اجراي صحيح ميز خدمت ، ارزيابي عملكرد ارتباطات مردمي را در پيشبرد اهداف سازماني بسيار حائز اهميت دانست .



انتهای پیام/گ

برچسب ها: دفتر ، اداره ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.