سرلشکر رحیم صفوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

داعش صدهزار نفر نیرو دارد

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا درباره تعداد اعضای داعش گفت: داعش صد هزار نفر نیرو دارد.

سردار سرلشکر پاسدار "دکتر یحیی رحیم صفوی" دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح در گفت و گو با  خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تعداد تروریست‌های داعش و نحوه بروز آنها در منطقه غرب آسیا اظهار داشت: آمریکا عامل ایجاد داعش در منطقه غرب آسیاست.

وی ادامه داد: تعداد اعضای داعش قریب به 100 هزار نفر است که در بین ‌آن‌ها حداقل 5 هزار چچنی وجود دارد که حقوقی معادل 2 هزار دلار در ماه دریافت می‌کنند.


لازم به ذکر است تروریست‌های تفکیری داعش از سال 2011 تا 2015 میلادی به صورت جدی و با سازماندهی گسترده در عراق و سوریه و پس از آن در لیبی حضور یافتند از سال 2014 میلادی تروریست‌های داعش چهار استان "نینوا"،"صلاح الدین"،"الانبار" و "دیاله" را اشغال کردند و البته پس از این اتفاقات ارتش و نیروهای مردمی عراق با مقابله با داعش آنها را از مناطق راهبردی عقب راندند و عملیات علیه این گروه تروریستی همچنان ادامه دارد.


تروریست‌های تکفیری داعش با پیگیری اهداف ایالات متحده آمریکا و اسرائیل به دنبال ضربه زدن به زیرساخت‌ها و منافع راهبردی کشورهای اسلامی هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
atta
۰۰:۲۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
هر چه حساب کتاب میکنم
همشون یه سرباز ایرانی نمی ازند
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۱۴:۳۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
قلبم!
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۲:۴۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
قبلا منابع رسمی تعداد 300 هزار نفر را برای ارتش داعش اعلام کرده بودند.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۲:۱۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
سردار یک میلیونم داشته باشه عددی نیست بخدا در مقابل بچه شیعه ایرانی مرگ بر ال سعود واسرائیل خبیث وکثیف وولگرد وسگ هار وامیریکای خونخوار وموزمار درود بر ملت ایران ورهبر معظم وسردار حاج قاسم وشما سردار امر کنید یک میلینم باشن جونای ایران امادن اماده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
با سلام داعش باید به درک واصل شود
آخرین اخبار