اردبیل؛

نظام مدیریت واحد شهری در برنامه ششم به جد پیگیری می‌شود

رئیس شورای عالی استان‌های کشور گفت: لایحه جامع مدیریت یکپارچه شهری که از سوی دولت به مجلس ارائه شده در برنامه ششم توسعه به جد پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ غلامرضا بصیری‌پور صبح امروز در بدو ورود به اردبیل و سفر دو روزه خود به این استان افزود: در برنامه ششم توسعه و بر اساس ابلاغ سیاست‌هایی از سوی مقام معظم رهبری کارگروه‌های فعالی شکل گرفته تا زمینه برای اعمال مدیریت واحد شهری با پیگیری‌هایی که در حال انجام است به انجام رسیده و مقدمات آن فراهم آید.

وی افزود: بنده نیز عضو این کارگروه هستم و به جد این مسئله را پیگیری می‌کنم و تلاشم بر این است تا در قالب برنامه ششم توسعه بتوانیم هدف‌گذاری درست، عملیاتی و راهبردی را در این حوزه انجام دهیم.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور تاثیرگذاری مدیریت واحد و یکپارچه را در حل بسیاری از معضلات و مشکلات بیان کرد و ادامه داد: ما باید از تجربه موفق بسیاری از کشورها در این زمینه استفاده کنیم و تلاشمان بر این است تا بتوانیم در یک نظام کارآمد اهداف، برنامه‌ریزی‌ها و حرکت‌ها را در این زمینه به انجام برسانیم.

بصیری‌پور تصریح کرد: تاکنون در کشور مدیریت واحد و یکپارچه شهری اعمال نشده و این وظیفه و رسالت دستگاه‌هایی اجرایی به ویژه قوه مجریه است تا بتوانند زمینه اجرای این امر را با مصوبه مجلس فراهم کند.

وی ادامه داد: به جد در قالب کارگروه‌های تخصصی موضوع واگذاری مسئولیت‌های اجرایی و اداری را به شوراها دنبال می‌کنیم هر چند که این امر، امر سخت و دشواری است اما تلاش و کوشش بر است تا مدیریت یکپارچه شهری در کشورمان به نحو کاربردی و عملیاتی اجرایی شود.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: اردبیل ، پیگیری ، نظام ، واحد ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.