فدراسیون کشتی اعلام کرد:

طرح دفترچه طلایی برای مربیان سازنده

طرح دفترچه طلایی مربیان سازنده کشتی کشور از سوی فدراسیون کشتی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشکاه خبرنگاران جوان، طرح دفترچه طلایی مربیان سازنده کشتی کشور، مصوب در نهمین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون به شرح زیر است:
 
« طرح دفتـرچه طلایی مربیـان سازنده کشتی کشور»
 
نظر به ضرورت ارتقاء جایگاه، و توسعه کمی و کیفی عملکرد مربیان در سطوح ملی و بین‌المللی، و نظم بخشی به نحوه فعالیت فنی مربیان کشتی کشور، بهره وری بهینه از سرمایه های فنی، و هدفمندی در پرورش استعدادهای فنی در عرصه مربیگری، طرح "دفترچه طلایی مربیان سازنده کشتی کشور" به شرح زیر ارائه می شود:
 
الف) اهداف:  
 
هدف اصلی از این طرح، شناسایی و پرورش مربیان فعال و مستعد برتر کشتی کشور از میان مربیان شرکت کننده در کلاس های درجه 1 ملی منتخب کمیته مربیان در هر سال فنی، به منظور همسان سازی کیفیت عملکرد مربیان مذکور(از نظر برنامه ریزی، آماده سازی دوره های آموزشی و سایر جنبه های فنی و مدیریتی)، خواهد بود.
 
ب) : نحوه تنظیم برنامه های این دوره:  
 
برنامه های آموزشی سالانه در این دوره، در حوزه های علمی و نظری، با هماهنگی کامل انستیتو و حوزه تخصصی مربوطه در غالب صورت جلسه ای مشترک برای هر سال تنظیم شده، و ملاک عمل خواهد بود.
 
ج) نحوه انتخاب و تعیین مدرسان نظری و عملی:  
 
1- مدرسان تئوری از سوی انستیتو برمبنای شاخص های پیشنهادی انستیتو که باید به تایید هیات رئیسه فدراسیون خواهد رسید تعیین می شوند.
2- مدرسان عملی باید برمبنای شاخص های پیشنهادی انستیتو که به تایید هیات رییسه فدراسیون خواهد رسید از سوی حوزه های تخصصی مربوط تعیین شود.
 
د) مربیان واجد شرایط برای شرکت در دوره های مربیگری "دفترچه طلایی"  کشتی کشور:
 
 در هر سال فنی مربیان مستعد برتر(حداکثر 30 مربی)  از میان مربیان کشتی آزاد، فرنگی و سایر کشتی های سنتی شرکت کننده در کلاس های درجه 1 ملی، از سوی کمیته مربیان شناسایی می شوند این مربیان در چهار کارگاه فنی که از سوی مدیر تیم های ملی ذیربط با حضور مربیان تیم ملی تشکیل خواهد شد ، شرکت می کنند.  
 
هـ) چگونگی پذیرش مربیان شرکت کننده در دوره های اخذ "دفترچه طلایی"  :
 
در انتهای کارگاه های فنی موضوع بند «د» این طرح، پس از شرکت مربیان در آزمون های تئوری و عملی در نظرگرفته شده، قبول شدگان به کسب درجه مربی گری طلایی نائل خواهند شد. این مربیان می توانند بنا به تشخیص سرمربیان ذیربط، و تایید مدیران تیم های ملی مربوطه(وفق آئین نامه فنی ملاک عمل)، به عنوان مربیان تیم های منتخب و ملی با کادرهای فنی تیم های ملی در کشتی آزاد، فرنگی و کشتی های سنتی همکاری داشته باشند.
تبصره 1: مربیان دارای دفترچه طلایی ، هر سال بر مبنای آزمون های تئوری و عملی مورد کنترل مجدد قرار خواهند گرفت .
تبصره 2: نحوه بکار گیری مربیان دارای دفترچه طلایی باید به گونه ای باشد که زمان طولانی از محل سازندگی و آموزش خود، دور نمانند.  
تبصره 3: سیاست انتخاب مربیان واجد شرایط جهت اخذ دفترچه طلایی مربیگری انقباضی بوده و حداکثر تعداد مربیان قبول شده در هر سال پنج مربی خواهد بود.  
 
و ) نحوه برگزاری کلاس های استاژ، کنترل، ارتقاء و کارگاه های دفترچه طلایی :
کلیه کلاس های استاژ، کنترل و ارتقا به صورت منطقه ای و کارگاه فنی طلایی به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار