بهره‌گیری از روشهای نوین در آموزش کشور را جدی بگیریم

بهره‌گیری از روشهای نوین در آموزش عالی کشور سهم بسزایی در یادگیری و ارتقاء کشور در تمامی عرصه‌ها خواهد داشت.

زهرا گلرخ دانش‌آموخته رشته تحقیق در عملیات در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: با توجه به سهم آموزش در توسعه یافتگی جوامع نباید روش‌های نوین در آموزش کشور را نادیده بگیریم. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه جامعه با برون رفت از تحریم‌ها هنوز آنگونه که باید به اقتصاد دانش‌بنیان تکیه نکرده است و این مهم نشان می‌دهد مفهوم اقتصاد دانش بنیان برای دانشجویان، پژوهشگران و حتی افراد دیگر معنا پیدا نکرده است و در بخش آموزش ضعیف عمل کرده‌ایم.

وی که از مشاوران تحصیلی است در ادامه و با اشاره به جامعه کنکوری و دانشجویان گفت: هرم جمعیتی در کشور ما جوان است و این جوانان از درگاههای مختلف دانشگاه اعم از سراسری، آزاد، پیام نور،‌علمی کاربردی و سایر موسسات به کسب دانش می‌پردازد و در این راستا متولیان آموزش کشور باید روشهای نوین آموزش را مد نظر قرار دهند. 

گلرخ در ادامه خاطر نشان کرد: روشهای نوین آموزشی با ترغیب و ایجاد انگیزش در تمامی رشته‌های علمی می‌تواند محققان کشور را در رسیدن به اهداف گوناگون رهنمون سازد. 

وی همچنین خاطر نشان کرد: کسب دانش تنها به تعدد مقالات IsI نیست بلکه با روشهای فناوری نوین در آموزش می‌توان به شناسایی نیازهای جامعه با نگرش مبتنی بر علم و فناوری پاسخ داد تا شاهد پیشرفت کشور عزیزمان باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار