سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان:

برترین جودوکار ایران عازم چین می‌شوند

محمد منصوری گفت: برترین جودوکاران از سراسر کشور استعدادیابی شدند و عازم چین تایپه می‌شوند.

محمد منصوری سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: کادر فنی تیم ملی با همکاری انجمن جودو ناشنوایان پس از استعدادیابی که در سراسر کشور انجام داد در نهایت افرادی را برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کردیم.
 
وی ادامه داد: دو مرحله مسابقات انتخابی درون اردویی برگزار کردیم و از درون این مسابقات ملی‌پوشان فیکس که علاوه بر فاکتور جوانی در مسابقات گذشته کسب مدال کرده‌اند را برای مسابقات چین تایپه انتخاب شوند.
 
منصوری افزود: میانگین سنی تیم ملی جودو ناشنوایان بسیار جوان است. کادر فنی تیم ملی نفراتی را که بالای 27 سال سن داشته‌اند را به تیم ملی دعوت نکرده است تا این نفرات را که در مسابقات مختلف شرکت و کسب تجربه کردند را در رقابت‌های آتی اعزام کند.
 
وی ادامه داد: در مسابقات کشوری و المپیاد ورزشی که ماه‌های گذشته در مشهد برگزار شد در وزن 100+ رستگار را برای مسابقات چین تایپه انتخاب و استعدادیابی کردیم متأسفانه در مسابقات چین تایپه این وزن به دلیل عدم استقبال سایر تیم‌های شرکت‌کننده برگزار نمی‌شود و رستگار علی‌رغم اینکه پتانسیل کسب مدال برای تیم ملی را داشته عازم این رقابت‌ها نمی‌شود.
 
سرمربی تیم ملی افزود: از هفدهم شهریور ماه مرحله هفتم اردوی آماده‌سازی را برپا می‌کنند.
 
وی ادامه داد: تیم ملی جودو سیزدهم مهر ماه عازم رقابت‌های چین تایپه می‌شود. آخرین مرحله اردو ملی‌پوشان که متصل به اعزام است اواخر شهریور ماه برپا و تا زمان اعزام در اردو تمرینات را پیگیری می‌کنند.
 
منصوری افزود: تیم ملی جودو در شش وزن در این مسابقات شرکت می‌کند علی سلحشور نماینده وزن 60 کیلوگرم (خراسان رضوی)، محمد آسیابی شفیعی نماینده وزن 66 کیلوگرم (تهران)، علی دهقان در وزن 73 کیلوگرم (خراسان شمالی)،‌ حسین الله کریمی نماینده وزن 81- کیلوگرم (مرکزی)، فرید عساکره نماینده وزن 90 کیلوگرم (خوزستان)، مهرداد میری در وزن 100- کیلوگرم از استان کرمانشاه ملی‌پوشان تیم ملی را تشکیل می‌دهند.
 
سرمربی تیم ملی ادامه داد: مسابقات آسیایی در سطح مناسبی برگزار می‌شود. از جودوکاران کشورمان انتظار کسب مدال را داریم. امیدواریم با کسب مدال‌های رنگارنگ نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار