نماهنگ مرگ بر آمریکا 2 حامد زمانی رونمایی شد

جشن رونمایی از نماهنگ حامد زمانی تحت عنوان «مرگ = آمریکا» در سالن سپاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز 12 شهریور 94 نماهنگ حامد زمانی تحت عنوان «مرگ =آمریکا» با حضور جمعی از دوستداران خود در سالن سپاه با نیم ساعت تاخیر آغاز شد.

این نماهنگ توسط برادران بوشهری کارگردانی و با همکاری مجموعه دلصدا و نصر تی وی رونمایی شد؛ لازم به ذکر است در این مراسم محسن پیرهادی جزء هیئت رئیس شورای اسلامی و همچنین قاسم صرافی شاعر نماهنگ «مرگ = آمریکا» حضور داشتند.

در ابتدای مراسم محسن پیرهادی در خصوص حال و هوای اجرایی قطعه های حامد زمانی گفت:چرا مرگ بر آمریکا ؟آیا ما خصومتی با آمریکا داریم؟برخی از جوامع بر این تفکر معتقدند که آمریکایی ها بر محور منفعت می چرخد،در صورتی که مبانی‌های جامعه ما کاملا در مقابل آنها قرار گرفته است و همچنین برخی از افراد جامعه این باور را قبول ندارند.

پیرهادی افزود: حتی برخی از اندیشمندان غربی هم در مقابله با مبانی آمریکایی‌ها مشکل دارند، آنها برای جهان نسخه می‌پیچند و ادعای روشنفکری می‌کنند؛هر کدام از ما جایگاه خاصی داریم و رفتارهای ما بعد از مدتی استمرار باعث ایجاد فرهنگ و تمدن می شود.

پیر هادی عنوان کرد: ما جمع شده ایم تا از هنری دفاع کنیم که در فرهنگ اسلامی نقش بسزایی دارد؛به نظر شما چرا زمانی در حوزه خود با خوانندگان دیگر فرق دارد؟جواب این است زمانی فقط به صرف داشتن شناسنامه انقلابی یک هنرمند ارزشی مهم محسوب می شود او نتنها دارای هویت انقلابی است بلکه این هویت را نیز در کردار خود پیاده میکند و میتوان گفت شجاعت بروز چنین هویتی را در وجود خود دارد.

وی در پایان صحبت هایش عنوان کرد:ما به هنرمند انقلابی خود میبالیم.

در بخش دوم این مراسم،قاسم صفاریان شاعر آئینی و فعال در این حوزه بعد از خیر مقدم و قدر دانی از دکتر پیرهادی گفت: ما صاحب غیرت هستیم،هم آنقدر که از زیبایی های اهل بیت میگوییم باید از دشمنان آنها هم بگوییم؛شعر سروده شده در قطعه "مرگ = آمریکا" کاملا اعتقادی ایست و بخش اعظم این ترانه در مسیر های رفت و آمد من از جلسه ای به جلسه دیگر  بود که خوشبختانه این مسیر ها ایده های خوبی را برایم در این ترانه ایجاد کردند.

در بخش سوم این مراسم نماهنگ «مرگ = آمریکا» رونمایی شد که تنظیم و آهنگسازی آن به ترتیب بر عهده آقایان امیر رهبران و حامد زمانی بود

حامد زمانی خواننده و آهنگساز این نماهنگ در خصوص فعالیت های اخیر خود در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان کرد: اولین کار حرفه‌ای من تحت عنوان «پنجره روبه تو» باز خورد خوبی داشت و اجرای این نوع موسیقی باعث شد تا قشر خاکستری جامعه جذب موسیقی شوند و همچنین یکی از موفق ترین قطع های اجرا شده من نماهنگ «لبیک» است، که در پاسخ  توهین کاریکاتوریست آمریکایی به حضرت محمد (ص) ساخته شد ،که خوشبختانه توانست در جشنواره ققنوس جایزه های زیادی را ازآن خود کند. 

وی افزود:تمام تلاش های من بر این اساس است که علاوه بر ترانه و موسیقی در فرم نیز به استانداردهای خاص خودش دست پیدا کنیم.

زمانی در پاسخ به این سوال که چرا ترانه هایی با مضمون عشق نمی خواند،گفت: من تمامی آهنگ‌هایم و ترانه هایم در باره عشق است ولی تنها تفاوت آن با سایر ترانه ها؛نگاه متفاوت من به این موضوع است،عشق از دیدگاه من تبدیل به عشقی آسمانی شده است.

زمانی خاطر نشان کرد:تمامی سعی و تلاشم را میکنم تا بتوانم سوژه های زیاد و پر معنایی پیدا کنم و همچنین اگر بتوانیم در حوزه ترانه به مقطعی دست پیدا کنیم که در وصف مقام معظم رهبری حرفی برای گفتن داشته باشیم حتما این کار را انجام خواهیم داد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عاشق حامد
۱۵:۰۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
عااااااااااالی بود داداش حامد
عاششششقتم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۳۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
حامد زمانی فوق العاده هست
کلیپهاش بی نظیره
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۳۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
ممنون مصاحبه خوبی بود ...
آخرین اخبار