بازسازی کامل 280 لوکوموتیو توسط مهندسان ایرانی

وزیر راه وشهرسازی گفت: تا به امروز 280 لوکوموتیو به اتمام رسیده که بازسازی هرکدام از این لوکوموتیوها 40 درصد کمتر از قیمت خرید یک لوکوموتیو جدید است.

بازسازی کامل 280 لوکوموتیو توسط مهندسان ایرانیبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از کارخانجات واگن سازی کرج با اشاره به اینکه 800 لوکوموتیو در این کاخانجات در حال بازسازی است گفت: 200 واگن از این تعداد از خط خارج شده است و موتورهای این لوکوموتیوها دارای ارزش بسیار بالایی هستند و حدود 3.4 میلیون یورو قیمت این واگن ها است.

وی در ادامه افزود: 120 لوکومتیو از 200 لوکوموتیو که از خط خارج شده‌اند در دست تعمیر هستند که هر کدام از آنها 20 سال تا به امروز کار کرده‌اند و 18 سال دیگر نیز توانایی ارائه خدمات را دارند.

آخوندی تصریح کرد: بازسازی این لوکوموتیوها 40 درصد از قیمت خرید یک لوکومویتو جدید کمتر است و تمامی این بازسازی‌ها توسط مهندسان ایرانی صورت گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: 280 واگن را تا به امروز بازسازی کامل کرده‌ایم و 120 واگن دیگر نیز در دست بازسازی است و در برنامه کاری خود داریم که 900 واگن دیگر را خریداری و بازسازی آنها را آغاز کنیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار