رشت ؛

کم شدن وقوع جرم در کشور

امسال وقوع جرم ده درصد کاهش داشته است.

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرمانده نیروی انتظامی کشور در معارفه فرمانده جدید انتظامی گیلان اعلام کرد : در5ماه منتهی به مرداد امسال جرایم خرد وخشن 10درصد کاهش یافته است.

سردار حسین اشتری گفت : مبارزه با پدیده ی شوم مواد مخدر ، شناسایی و جمع آوری معتادان،برخورد با خرده فروشان و شبکه هاي توزيع مواد مخدر، بهره گیری هرچه بیشتر از تجهیزات و فناوری های نوین و تداوم اجرای طرح مدیریت کیفی نیروی انسانی از مهمترین برنامه های ناجا برای امسال است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور به افزایش 20 درصدی کشف مواد مخدر در 5ماه گذشته اشاره کرد و گفت : عزم جدی پلیس برای جلوگیری از شیوع پدیده نامیمون اعتیاد ادامه دارد .

فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه بیا ن ارتقای عملکرد پلیس در حوزه ردگیری و کشف جرائم اینترنتی و مرتبط با فضای مجازی اعلام کرد : آمارها نشان می دهد که بیش از 90 درصد جرائم این حوزه با درایت پلیس به کشف و دستگیری متخلفان منجر می شود.

محمدعلی نجفی استاندار هم دراین مراسم ویژگی های اقلیمی ،اجتماعی و فرهنگی گیلان و نقش نیروی انتظامی در حفظ ارتقای امنیت آن تبیین کرد و افزود : ضریب بالای امنیت در گیلان مرهون اتحاد و تعامل پلیس با مسوولان دولتی و آحاد مردم ولایتمدار استان است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.