معاون وزیر نیرو مطرح کرد:

تجهیز 50 هزار چاه به کنتورهای هوشمند تا پایان امسال

معاون وزیر نیرو گفت: بنا بر هدف گذاری ما تا پایان امسال 50 هزار و تا پایان سه سال اول برنامه ششم تمام چاه‌ها به کنتور هوشمند مجهز خواهد شد.

رحیم میدانی معاون وزیر نیرو در امور آب در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تاثیر سدها در خشکسالی گفت: نقش سدها برای عبور از شرایط خشکسالی حاکم بر کشور بسیار موثر است تا جایی که در صورت نبود سدها به طور قطع برای تامین آب شرب با مشکلات جدی مواجه می‌شدیم. 

وی در خصوص برنامه‌ریزی برای مجهز کردن چاه‌ها به کنتورهای هوشمند گفت: بنا بر هدف گذاری ما تا پایان امسال 50 هزار و تا پایان سه سال اول برنامه ششم تمام چاه‌ها به کنتور هوشمند مجهز خواهد شد.

معاون وزیر نیرو تصریح کرد: تلاش‌های ما برای استفاده از تجهیزات ساخت داخل است که بنا بر اعلام تولیدکنندگان ما هم اکنون توان تولید بیش از 30 هزار کنتور هوشمند را ندارند اما با افزایش میزان تولید تا پایان سه سال اول برنامه ششم توانایی تجهیز تمام چاه‌ها به کنتور هوشمند با تجهیزات داخلی را خواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از منظر وزارت نیرو طرح تعادل بخشی یکی از پروژه‌های مهم وزارت نیرو است که در صورت تخصیص اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی توان اجرایی کردن طرح را خواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار