هادی: نه حریفی را بزرگ می کنیم و نه دست کم می گیرم

ملی پوش وزن 125 کیلو گرم تیم کشتی آزاد کشورمان گفت:من همیشه گفته ام در هیچ رقابتی نه حریفان را برای خودم بزرگ می کنم و نه آنها را دست کم می گیرم.

پرویز هادی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:پس از آن که در رقابت های انتخابی تیم ملی اول شدم و به دوبنده تیم ملی رسیدم از همان زمان؛لحظه شماری می کنم تا رقابت های جهانی آغاز شود و من بتوانم در این میدان افتخار آفرینی کنم.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی درخصوص این که برای رسیدن به هدفش که مدال جهانی است چه برنامه ای دارد گفت:تمرینات بسیار خوبی را در اردوهای تیم ملی پشت سرگذاشتم و به لحاظ آمادگی فنی و جسمی شرایط خوبی دارم،بارها فیلم کشتی حریفانم را با مربیان تیم ملی آنالیز کردیم،هم اکنون بیشترتمرکزم روی مسائل روحی و روانی است و با توکل به خدا آماده حضور در میدان لاس وگاس می شوم.
وی درباره آسیب دیدگی که در تمرینات با آن مواجه شده نیز اظهار داشت:چیز مهمی نیست یک آسیب دیدگی قدیمی از ناحیه پا داشتم که به کمک پزشک تیم و انجام فیزوتراپی هم اکنون شرایطم خوب است و با انجام تمرینات انفرادی که زیر نظر علیرضا رضایی انجام می دهم به طور حتم تا آغاز رقابت های جهانی وضعیت بهبودی مطلوبی خواهم داشت.
دارنده دو مدال طلای آسیادرباره این که از حریفانش چقدر شناخت دارد گفت:همانطور که گفتم کشتی تمامی رقبا را دیدم و با نقاط ضعف و قدرت آنها آشنا هستم و فکر می کنم کشتی گیران ترکیه،روسیه و بلاروس از حریفان اصلی من در این رقابت ها باشند.
هادی خاطرنشان کرد:در رقابت های جهانی تا آخرین لحظه و با همه توانی که دارم روی تشک مسابقه برای رسیدن به پیروزی می جنگم و امیدوارم با دعای خیر مردم که همیشه به ورزشکاران لطف داشتند بتوانم نتیجه زحمت هایی را که کشیدم با یک مدال خوشرنگ بگیرم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار