برنامه مدیریتی احیاء هامون نهایی شد

مدیرملی طرح حفاطت از تالاب‌های ایران گفت: برنامه مدیریتی تالاب هامون نهایی شده و اکنون ویراش و نوشتار آن در حال انجام است.

برنامه مدیریتی احیاء هامون نهایی شد
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان سلیمانی مدیرملی طرح حفاطت از تالاب‌های ایران در خصوص برنامه مدیریتی تالاب‌های کشور اظهار کرد: برنامه مدیریتی تالاب هامون نهایی شده و برگزاری کارگاه‌های آن به پایان رسیده و هم‌اکنون کارهای ویرایشی و نوشتاری آن در حال انجام است که امیدواریم بعداز اتمام در شورای عالی محیط زیست و با شورای برنامه‌ریزی استان تصویب شود.

وی ادامه داد: برنامه مدیریتی تالاب‌های پرشیان در فارس، شادگان خوزستان، ارومیه و دو تالاب اقماری دریاچه ارومیه چون قوری گل و قره قشلان تهیه شده است.

مدیر طرح حفاظت از تالاب‌های ایران در خصوص برنامه‌های مدیریتی در دست اقدام تالاب‌ها گفت: چله بوشهر، حرای میناب هرمزگان، میقان مرکزی، چغاخور چهار محال و بختیاری، زریوار کردستان و مجموعه تالاب‌های آلاگل_آلماگل و آجی‌گل در گلستان در دست تهیه است.

سلیمانی افزود: در اواخر سال 87 برنامه مدیریتی حفاظت از تالاب‌های ارومیه و پریشان در سال 90 تالاب شادگان در سال 91 قوری‌گل و قره قشلاق در سال 92 نهایی شد.

وی گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه‌ای و وضعیت تالابی که در آن قرار دارد زمانی تهیه برنامه مدیریتی تالاب‌ها متفاوت است اما به‌طور میانگین تهیه هر برنامه به یک تا یک سال و نیم زمان نیاز دارد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار