هیات دولت به تماشای فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» نشستند

شب گذشته همزمان با آخرین روز از هفته دولت جمعی از وزرا به همراه مردم در مجتمع سینمایی کوروش به دیدن فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» ساخته مجید مجیدی نشستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان:علی سرتیپی یکی از دست اندرکاران مجتمع سینمایی کوروش درباره حضور هیات دولت در مجتمع سینمایی کوروش توضیح داد: شب گذشته (8 شهریورماه) به دعوت مجتمع سینمایی کورورش جمعی از وزرای دولت به دیدن فیلم «محمد رسول الله» نشستند و از مجتمع سینمایی کوروش بازدید به عمل آوردند. 

وی در ادامه گفت: وزار به همراه تعدادی از معاونین خود در مجتمع سینمایی کوروش حاضر شدند و از سالن های این مجتمع دیدن کردند و پس از بازدید از مجتمع در سالن شماره 1 مجتمع کوروش که یکی از مجهزترین سالن های کشور به سیستم نمایش D سینما است و به لحاظ صدا و تصویر کیفیت بسیار خوبی دارد به همراه خانواده هایشان  و مردم از فیلم محمد رسول الله دیدن کردند.

وی درباره اقبال مخاطبین از فیلم محمدرسول الله گفت: اقبال مخاطبین و خانواده ها از این فیلم بسیار خوب است و مجتمع کوروش یکی از سالن های پرفروش این فیلم به شمار می آید که در حال حاضر 2 سالن از این مجتمع در اختیار فیلم «محمد رسول الله » قرار گرفته است. 

بنابراین گزارش ، شب گذشته در ساعت 21:30 دقیقه  همزمان با آخرین روز از هفته دولت سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان (وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح)، مهندس حمید چیت چیان (وزیر نیرو)، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی(وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی) دکتر محمد هادی ایازی قائم مقام وزیر بهداشت به همراه معاونین و خانواده هایشان به دیدن فیلم محمد رسول الله در مجمتمع سینمایی کوروش نشستند. 


منبع:فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.