رئیس گروه دوستی پارلمانی موریتانی در دیدار با امیرعبداللهیان خواستار شد

اقدامات عملی برای برداشته شدن موانع گسترش همکاری‌ها بین ایران و موریتانی

رئیس گروه دوستی پارلمانی موریتانی در دیدار با معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان خواستار اتخاذ اقدامات عملی به منظور برداشته شدن موانع گسترش همکاری‌ها بین ایران و موریتانی شد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای گروه دوستی پارلمانی موریتانی که به منظور انجام دیداری سه روزه به کشورمان سفر کردند در دیدار با حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه  کشورمان روابط دوجانبه، تحولات حوزه عربی و اسلامی و شرایط در منطقه شمال آفریقا را مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار دادند.

در این دیدار محمد فال رئیس گروه دوستی پارلمانی موریتانی ضمن ابلاغ سلام‌های وزیر امور خارجه کشورش، همکاری مجالس دو کشور را زمینه ساز تحکیم مناسبت‌های دوجانبه و ارتباطات بیش از پیش بین دو کشور اسلامی دانسته و خواستار اتخاذ اقدامات عملی به منظور برداشته شدن موانع گسترش همکاری‌ها بین ایران و موریتانی شد.

در این دیدار همچنین معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به اشتراکات دو کشور اسلامی ایران و موریتانی، تلاش‌ها و ابتکار عمل گروه دوستی پارلمانی موریتانی را گامی موفق در جهت تحکیم و تقویت روابط دو کشور ارزیابی کرد و بر ضرورت رایزنی بیش از پیش گروه‌های دوستی و مجالس دو کشور در محافل منطقه‌ای و بین‌المللی به منظور دستیابی به اهداف مشترک تاکید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار