سخنگوی وزارت کشور: آرامش و امنیت خوبی را در داخل کشور تجربه میکنیم

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به آرامش و نشاط سیاسی حاکم در کشور با توجه به شرایط کشورهای همسایه گفت : خوشبختانه در داخل کشور آرامش و امنیت خوبی را تجربه میکنیم.

سخنگوی وزارت کشور: آرامش و امنیت خوبی را در داخل کشور تجربه میکنیمبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قائم مقام وزیر در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها، در جمع کارکنان ستاد وزارت کشور با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و بیان اینکه در حوزه های اجتماعی با همکاری دستگاه‌های ذیربط گام‌های خوبی برداشته شده است گفت: مجموعه اقدامات نتیجه همگرایی لازم بین استانداری ها است و استانداران به عنوان مجریان تحقق اهداف دولت در تحقق برنامه ها نقش اساسی دارند .

امیری بر نقش محوری و اساسی کارکنان ستاد وزارت کشور در کمک و پشتیبانی از استانداران تأکید کرد .

سخنگوی وزارت کشور درخصوص حوزه سیاست خارجی در کشور گفت : بحث توافق هسته ای اقدامی بی بدیل در تاریخ سیاست خارجی کشور است و از نگاه حقوقی و منظر بیرونی باید گفت تاکنون کشوری نیست که شامل فصل هفت منشور بین المللی قرار گیرد و بتواند بدون جنگ از آن خارج شود .

سخنگوی وزیر کشور با اشاره به حمایت های حکیمانه مقام معظم رهبری، تلاش دولت و تیم مذاکره کننده و حمایت مردم درخصوص شکل گیری این اقدام مهم در عرصه سیاست خارجی گفت: نقش همه همکاران در وزارت کشور و استانداری ها برای ارتقاء و استقرار این وضعیت نقش برجسته ای است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار