بجنورد؛

کسب مقام نخست سپاه جواد الائمه خراسان شمالی در جشنواره تلویزیونی سپاه پاسداران

گروه تلویزیونی سپاه جوادالائمه(ع)خراسان شمالی در جشنواره تلویزیونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مقام نخست تولیدات دفاع مقدس را از آن خود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،مسئول روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع)استان با بیان اینکه جشنواره تلویزیونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (4 شهریور) با حضور کلیه سپاه پاسداران استانی در تهران برگزار شد، گفت: گروه تلویزیونی سپاه جوادالائمه(ع)خراسان شمالی در بخش "تولیدات دفاع مقدس" و "بیشترین برنامه های ارزشی و معنوی" این جشنواره موفق به کسب رتبه نخست شد.

سرگرد ابوذر شفیعی افزود: همچنین به همت روابط عمومی سپاه استان سال گذشته در هفته دفاع مقدس ویژه برنامه پلاک هشت با موضوع پرداختن به دستاوردها و ارزش های دفاع مقدس هر شب از سیمای خراسان شمالی پخش شد.

مسئول گروه رادیو و تلویزیون سپاه جوادالائمه(ع)خراسان شمالی افزود: برنامه پلاک هشت از شهریور سال 91 در سپاه استان کلید خورد و تا کنون 156 قسمت از آن تولید و پخش شده است.

سرگرد شفیعی گفت: این برنامه هر هفته جمعه شب ها بعد از نماز مغرب و عشاء از سیمای تلویزیونی خراسان شمالی به روی آنتن می رود.

تهیه کننده برنامه پلاک هشت اظهارداشت: معرفی شهدای روستاهای استان، معرفی خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، معرفی نخبگان، پژوهشگران و کارآفرینان بسیج، نمایش توانمندی ها و اقتدار نظامی سپاه، رویدادها و اطلاع رسانی برنامه های سپاه استان بخشی از این برنامه است.

سرگردشفیعی افزود: همچنین در حوزه رادیو نیز برنامه ای تحت عنوان "پلاک عشق" تولید و چهارشنبه هر هفته ساعت 16 عصر از صدای خراسان شمالی پخش می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.