سمنان؛

ایجاد قطب سوم خودروسازی کشور در سمنان

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان گفت: پیگیر ایجاد قطب سوم خودروسازی کشور در سمنان هستیم.

ایجاد قطب سوم خودروسازی کشور در سمنانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد وکیلی در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی این استان بر ضرورت حفظ وضع در خصوص واحدهای تولیدی این استان تأکید کرد.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان گفت: پیگیر ایجاد قطب سوم خودروسازی کشور در سمنان هستیم.

وی در ادامه گفت: در صورت ایجاد قطب سوم خودروسازی در سمنان، این شهرستان ازلحاظ اقتصادی در وضعیت مطلوب‌تری قرار خواهد گرفت.

وکیلی با اشاره به برخی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های موجود در استان سمنان گفت: با استفاده مناسب از این ظرفیت‌ها می‌تواند درراه توسعه استان گام برداشت.

استاندار سمنان با اشاره به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان گرمسار گفت: این منطقه در شهرستان گرمسار با پیگیری‌های سازمان گسترش در حال اجرایی شدن است.

وکیلی تصریح کرد: مناطق ویژه اقتصادی در شهرستان‌های سمنان و همچنین دامغان نیز در آینده نزدیک در این شهرستان‌ها ایجاد می‌شود و در سمنان نیز شهرک صنعتی این شهرستان در حال پیگیری این موضوع است.

وی به برخی از مشکلات واحدهای تولیدی در این استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر امکان ایجاد واحدهای صنعتی جدید وجود ندارد اما باید تلاش شود تا واحدهای تولیدی موجود نیز متوقف نشوند.

وکیلی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان نباید مدیران درآمد هزینه‌ای باشند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.