مشهد؛

گشایش شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و صنایع وابسته در مشهد

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته در مشهد گشایش یافت.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ این نمایشگاه در شش هزار و 300 متر مربع فضای نمایشگاهی ودر204 غرفه در نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافته است.

دراین نمایشگاه207 شرکت داخلی از 19 استان کشور و نمایندگی شرکتهای خارجی از افغانستان، تاجیکستان، عراق، آلمان، اتریش، لهستان و ترکمنستان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته به نمایش گذاشته اند.

در این نمایشگاه قرار است پنج سمینار تخصصی با همکاری کشور آلمان با موضوعات چگونگی طراحی و ساخت سردخانه های کنترل اتمسفریک مواد غذایی با رویکرد ویژه نگهداری میوه و سبزیجات، ارزش افزوده صنعت بسته بندی با رویکرد ویژه بسته بندی چای، مهندسی و مقاوم سازی مدرن خطوط تولید محصولات لبنی، انعطاف پذیری در بسته بندی اسپتیک، بررسی تکنولوژی تولید پنیر و سیستم های کنترل کیفی و مانیتورینگ صنعتی برگزار شود.

گفتنی است: خراسان رضوی به عنوان قطب صنایع غذایی کشور حدود 20 درصد حجم اشتغال و سرمایه گذاری صنعتی کشور در حوزه غذا را دارد.

نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی از چهارم تا هفتم شهریور در ساعات 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای علاقمندان است .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.