تبریز؛

افتتاح 45 پروژه عمرانی و زیربنایی همزمان با هفته دولت در منطقه آزاد ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: 45 پروژه عمرانی، زیربنایی و سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر 443 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در منطقه آزاد ارس به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در خصوص برنامه های هفته دولت گفت: مهمترین این پروژه ها شامل افتتاح پروژه نیرورسانی واحداث پست های فشارقوی در سایت های مختلف منطقه، پروژه های خدماتی رفاهی در محدوده نوردزو، کارخانه آران نفت ارس، مجتمع تجاری سهند، کارخانه کابین یراق می باشد.

وی افزود: همچنین در حوزه امور زیربنایی نیز گازرسانی به سایت صنایع سنگین و پارک کوهستان و اجرای شبکه آب و فاضلاب در بخش هایی از منطقه و نیز توسعه زیرساختها و امکانات خدماتی رفاهی در محدوده نوردزو کلنگ زنی خواهد شد.

عرب باغی گفت: از مجموع 45 پروژه افتتاحی در هفته دولت27 پروژه عمرانی با حجم سرمایه 220 میلیارد ریال و 3 مورد افتتاح پروژه های سرمایه گذاری بخش خصوصی، 15 مورد کلنگ زنی به مبلغ 220 میلیارد ریال را شامل میگردد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس همچنین در پایان این نشست فرار رسیدن هفته دولت را فرصت مغتنمی برای نمود بخشیدن هر چه بیشتر به برکات وجودی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: روند سرمایه گذاری و توسعه در منطقه آزاد ارس نویدبخش آینده ای روشن برای توسعه منطقه و استان است و باید این فرصت را در راستای آگاهی بخشی عمومی نسبت به میزان خدمات رسانی به آنان در جهت افزایش سطح رفاه اجتماعی برشمرد.

گفتنی است: منطقه آزاد ارس با 51هزار هکتار در مجموع بزرگترین منطقه آزاد کشور بوده و دارای 4 محدوده منفصل از هم در شهرستانهای جلفا و نوردوز (مرز ارمنستان) و خداآفرین می با شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.