سایپا هیچ گناهی در قطعی برق ورزشگاه پاس قوامین ندارد

مدیر روابط عمومی باشگاه سایپا گفت: این باشگاه هیچ تقصیری در قطعی برق ورزشگاه پاس قوامین(دستگردی) نداشته و پیگیر رفع تعلیق بازی های سایپا در این مجموعه ورزشی است.

سایپا هیچ گناهی در قطعی برق ورزشگاه پاس قوامین نداردحسین خبیری در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال   گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درخصوص قطعی مجدد برق ورزشگاه پاس قوامین محل برگزاری بازی های تیم فوتبال سایپا اظهار کرد : باشگاه سایپا در این زمینه بی تقصیر است. ما ورزشگاه دستگردی را اجاره کرده و نباید در این باره مقصر شناخته شویم.

وی افزود :درست است که در 2 بازی از سه دیدار این فصل ما در ورزشگاه پاس قوامین برق ورزشگاه قطع گردیده ولی در بازی دوم ما مقابل پدیده این اتفاق نیفتاد.ضمن این که در دیدار مقابل سپاهان برخلاف بازی با گسترش فولاد قطعی برق طولانی نبود وبلافاصله پس از 2بار قطعی برق نورافکن های ورزشگاه روشن شد.این مسائل نشان می دهد طرفین اقداماتی را برای رفع کامل مشکل انجام داده اند.

 وی ادامه داد :در این باره قطعه ای از سیستم برق ورزشگاه تعویض شده و حتم بدانید با شروع دوباره لیگ برتر چنین مشکلی تکرار نخواهد شد.

خبیری در مورد تصمیم سازمان لیگ برای تعلیق بازی های سایپا در ورزشگاه پاس قوامین بیان کرد :تصمیمی است که مسئولان سازمان لیگ گرفته اند اما در صدد هستیم با اقدامات لازم در زمان تعطیلی رقابت ها مجوز ادامه بازی های سایپا را در ورزشگاه پاس قوامین کسب کنیم.

خبیری گفت : این ورزشگاه از سویAFCاستاندارد درجه الف کسب کرده که این موضوع نشان از کیفیت بالای ورزشگاه پاس قوامین دارد.بازی های بین المللی زیادی در ورزشگاه دستگردی برگزار شده و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان آن را به عنوان محل تمرین تیم ملی انتخاب کرده است.اگر امکانات ورزشگاه مناسب نبود هرگز این انتخاب انجام نمی شد.

وی افزود:سیستم نور مجموعه ورزشی مقداری مشکل ساز است که به زودی به طور کامل رفع خواهد شد.

خبیری در پایان اطهار کرد :اگر بنا به هردلیلی مشکل نور ورزشگاه با وجود تمام اقدامات لازم حل نشود مجبور به تغییر محل برگزاری بازی های سایپا هستیم و در استادیوم دیگری در تهران دیدارهای خود را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار