اصفهان؛

خادمان حرم رضوی با امام جمعه کاشان دیدار کردند

کاروان زیر سایه خورشید در قالب خادمان حرم رضوی با آیت الله عبدالنبی نمازی، امام جمعه شهرستان کاشان دیدار کردند.

خادمان حرم رضوی با امام جمعه کاشان دیدار کردند

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان روح الله توکلی،مدیر عامل موسسه خادمین حضرت رضا(ع) در کاشان، در حاشیه این دیدار به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران گفت: خادمان حرم رضوی در این دیدار علاوه بر اعطای نشان رضوی به امام جمعه شهرستان کاشان ، کتاب، پوستر و بسته های تبرکی نمک و نبات آستان را به وی اهدا کردند.

وی،با اشاره به بیان کرامات و معجزات امام رضا(علیه السلام) و تبیین شخصیت سیره رضوی توسط امام جمعه کاشان در این دیدار افزود: اعضای کاروان زیر سایه خورشید نیز در این ملاقات آمار اعزام خادمان رضوی در سطح ملی و بین المللی برای شرکت در جشن های مردمی دهه کرامت را اعلام کردند.

به گفته وی، کاروان زیر سایه خورشید در کاشان پس از دیدار با امام جمعه کاشان، از موسسه نيكوكاري كاشانه مهر كاشان نخستین مركز آموزشي و توان بخشي منجر به اشتغال معلولين جسمي و حركتي در این شهرستان دیدن کردند.

این خادم فرهنگی امام رضا(ع) ورود پرچم به این موسسه و تبرک توان یابان آن به این نماد ثامن الحجج همراه با اهدای نمک و نبات تبرکی حرم به آنها را یادآورشد و گفت: اجرای مدیحه سرایی یکی از خادمان حرم رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(علیه السلام) را از برنامه های حضور خدام حرم رضوی در موسسه نيكوكاري كاشانه مهر بود.

توکلی، بازدید کاروان زیر سایه خورشید در کاشان از سایت هسته ای احمدی روشن در نظنز و دعا برای مجد و عزت و عظمت و استقلال و پیشرفت روز افزون ایران را خاطرنشان کرد و گفت:بازدید از خانواده شهید در کاشان، حضور در طاهر آباد، شرکت در جشن مردمی هیات امام حسن مجتبی(علیه السلام) در شهر کاشان و هیات امام رضا(علیه السلام) در منطقه راوند از دیگر برنامه های حضور کاروان زیر سایه خورشید در کاشان است.

به گفته وی، خدام حرم رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید از روز جمعه(30 مرداد) وارد دارالمومنین کاشان شدند و به مدت 6 روز تا چهارشنبه (4شهریور) شام میلاد ثامن الحجج و شرکت در جشن ملی زیر سایه خورشید در این شهرستان حضور دارند.

غلامرضا توکلی، دربان کشیک چهارم آستان قدس رضوی، سید شهاب الدین رضوی فراش کشیک پنجم، هاشم جنگی فراش کشیک هفتم آستان، حجت الاسلام جواد مهدوی یگانه به عنوان مبلغ کاروان و روح الله محرابیان مسول کاروان خادمان حرم رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید هستند که به کاشان سفر کردند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: امام ، جمعه ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.