فرشاد حسن‌پور:

کودک درون مجریان کودک و نوجوان باید زنده باشد

فرشاد حسن‌پور مجری تلویزیون از ویژگی‌های اجرا در برنامه‌های کودک و نوجوان و تفاوت برنامه‌های حال حاضر تلویزیون با سال‌های گذشته گفت.

فرشاد حسن‌پور مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ویژگی‌های اجرا در برنامه‌های کودک و نوجوان اظهار داشت: دنیای کودکان و نوجوانان سرشار از پاکی است، بنابراین اجرا در برنامه‌های کودک و نوجوان باید بسیار خالصانه و کودک درون مجریان این نوع برنامه‌ها‌، خیلی جلوتر و زنده‌تر از دیگر مجریان تلویزیون باشد.

وی در مورد تفاوت برنامه‌های کودک و نوجوان در حال حاضر با برنامه‌های سال گذشته گفت: در برنامه‌های سال‌های گذشته سادگی زیادی وجود داشت، اما برنامه‌های الان پیچیده شده وحتی شوخی‌ها و دیالوگ های مجریان بیشتر مناسب بزرگسالان است و برای کودکان و نوجوانان جذابیت زیادی ندارد.

مجری «بچه‌های ایران» با اشاره به اینکه برخی مجریان کودک و نوجوان در سال‌های اخیر موفق بوده‌اند، عنوان کرد: من سال 87 وارد عرصه اجرا شدم که در آن زمان مجریان موفقی مثل عموهای فیتیله‌ای و عمو قناد فعالیت می‌کردند و عباس غزالی و محسن افشانی هم از مجریان جوان موفق این عرصه بودند که در سال‌های اخیر در حیطه بازیگری فعالیت می‌کنند اما در حال حاضر هم مجریان موفقی مثل حامد زحمتکش و حسین اکبری را داریم.

مجری «عصر بخیر بچه‌ها» در خصوص اجرای خود در برنامه «راه» بیان کرد: خیلی دوست داشتم به غیر از برنامه‌های کودک  و نوجوان در برنامه‌هایی با مخاطب بزرگسال هم اجرا کنم به همین دلیل در برنامه «راه» حضور یافتم که تجربه بسیار خوبی بود. چون من بیشتر تجربه کاریم در برنامه‌های کودک و نوجوان بود، سعی کردم در این برنامه با ادبیاتی متناسب بزرگسالان اجرا کنم.

وی در ادامه افزود: برنامه «راه» در 10 قسمت 15 دقیقه‌ای در ایام دهه فجر سال گذشته از شبکه سه سیما پخش شد که در این برنامه مباحث آماری را به شکل ساده و صمیمی به مخاطبان منتقل می کردیم و برای ضبط «راه» به شهرهای مختلف کشور از سردترین تا گرم‌ترین نقاط سفر کردیم.

حسن‌پور در پایان در مورد فعالیت‌های اخیر خود مطرح کرد: در حال حاضر روی طرحی کار می‌کنم که با موضوع حیواناتی که در قرآن از آنها یاد شده است، مثل نمل، عنکبوت و ... که یک کار انیمیشنی است و امیدوارم کودکان و نوجوانان عزیز دوست داشته باشند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار